۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۹:۴۹
کد خبر: 80538851
T T
۰ نفر
پورمحمدي:انقلاب اسلامي ايران بر اساس ارزش هاي اسلامي پيش مي رود

انديمشك ،دزفول -رييس سازمان بازرسي كل كشور گفت: انقلاب اسلامي ايران به عنوان بزرگترين تحول عصر حاضر بر اساس ارزش هاي اسلامي و ولايت مداري مردم شكل گرفته و با اقتدار براي رسيدن به اهداف عاليه به پيش مي رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام 'مصطفی پورمحمدی' عصر روز یكشنبه در جمع مردم اندیمشك در مسجد محمدی افزود: حكومت ما یك حكومت اسلامی است و در این حكومت مردم با سربلندی و عزت و بدون وابستگی به بیگانگان زندگی می كنند.

وی افزود:در رژیم پهلوی ، استكبار جهانی و ایادی وابسته آن در همه امور مردم دخالت و تسلط داشتند اما امروز و در نظام اسلامی مردم اجازه هرگونه دخالت را از دشمنان و استكبار گرفته اند.

حجت الاسلام پورمحمدی اظهار داشت:مردم ایران اسلامی در همه صحنه ها با پاسداری و حمایت از انقلاب دست دشمن را از تعدی به جامعه كوتاه كرده و هرجا توطئه ای ،انقلاب و نظام را تهدید كرده مردم با حضور به موقع در صحنه آن را خنثی كرده اند.

وی اضافه كرد:این انقلاب پشتوانه الهی دارد و مردم نیز همواره پای آن ایستاده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به معیشت مردم را مهم دانست و گفت:در جامعه اسلامی مسوولان رسیدگی به امور مردم را یك وظیفه شرعی می دانند و در این خصوص همه باید با همدلی برای رفع دغدغه های مردم تلاش كنند.

'خداداد محمدی 'فرماندار اندیمشك نیز در سخنانی با اشاره به وضعیت شهرستان اندیمشك ،این منطقه را از مناطق مهم و با ظرفیتن بالا معرفی كرد و گفت:مردم اندیمشك در صحنه های نبرد حق علیه باطل با تقدیم یك هزار شهید گلگون كفن نشان دادند كه به ارزش های اسلام و انقلاب پایبند می باشند.

در این دیدار مردمی،شهروندان اندیمشك برخی خواسته ها و نقطه نظرات خود را با رییس سازمان بازرسی كل كشور در میان گذاشتند.7281/648

سرخط اخبار استان‌ها