۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۱:۰۱
کد خبر: 80403648
T T
۰ نفر
تساوي بزرگان ، جشنواره گل در پاريس

تهران- مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاههاي اروپا ، بامداد چهارشنبه با برگزاري هشت ديدار ادامه يافت كه با تساوي مدعيان و برتري قاطع تيم پاري سن ژرمن همراه بود.

به گزارش ایرنا ، دیدارهای حساس میان مدعیان از جمله مصاف شالكه با ارسنال ، منچستر سیتی با آژاكس امستردام و رئال مادرید با بروسیا دورتموند با نتایج مشابه دو بردو به اتمام رسید .

اما پرگل ترین بازی در پاریس رقم خورد و تیم پاری سن ژرمن توانست با چهار گل دیناموزاگرب را نقره داغ كند .

دیدار تماشایی رئال مادرید و بروسیا دورتموند از گروه چهارم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و به میزبانی تیم رئال مادرید برگزار شد كه طی آن دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

ماركو ریوس در دقیقه 27 و ماریو گوتزه در دقیقه 44 برای دورتموند و په په در دقیقه 34 و مسعود اوزیل در دقیقه 88 برای تیم میزبان گلزنی كردند .

نتایج بازیهای هفته چهارم لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا به این شرح است :( نام تیم های میزبان نخست امده است )

گروه یك :

.............

--دینامو كی یف اوكراین صفر پورتو پرتغال صفر

-- پاری سن ژرمن فرانسه 4 دینامو زاگرب كرواسی صفر

در این گروه ، تیم های پورتو- پاری سن ژرمن - دنیامو كی یف و دینامو زاگرب به ترتیب با 10 ، 9 ، 4 و بدون امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار دارند.

گروه دو :

..................

-- شالكه آلمان 2 ارسنال انگلیس 2

-- المپیاكو یونان 3 مون پلیه فرانسه 1

در گروه دوم ، تیم های شالكه - آرسنال - المپیاكو و مون پلیه به ترتیب با 8، 7، 6 و 1 امتیاز در مكانهای اول تا چهارم ایستاده اند .

گروه سه :

...............

- آث میلان ایتالیا 1 مالاگا اسپانیا 1

-- اندرلشت بلژیك 1 زنیت روسیه صفر

در گروه سوم ، تیم های مالاگا - اث میلان - اندرلشت و زنیت به ترتیب با كسب 10 - 5 - 4 و 3 امتیاز رتبه های اول تا چهارم جدول را بخود اختصاص داده اند .

گروه چهار :

................

--منچسترسیتی انگلیس 2 اژاكس هلند 2

-- رئال مادرید اسپانیا 2 بروسیا دورتموند آلمان 2

در گروه چهارم ، تیم های دورتموند - رئال - آژاكس و منچستر سیتی به ترتیب با 8 ، 7 ، 4 و 2 امتیاز در پله هال او تا چهارم جای دارند .

سایر بازیهای چهارشنبه شب در شهرهای مختلف اروپا برگزار خواهد شد . در پایان دور نخست از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی خواهند شد .

1592

سرخط اخبار ورزش