۱۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۸:۱۶
کد خبر: 80398329
T T
۰ نفر
رييس جمهوري درگذشت آيت الله ملك حسيني را تسليت گفت

ياسوج - دكترمحمود احمدي نژاد رييس جمهوري در پيامي درگذشت آيت الله سيد 'كرامت الله ملك حسيني' نماينده ولي فقيه در كهگيلويه و بويراحمد و نماينده مردم اين استان در مجلس خبرگان رهبري را تسليت گفت.

در پیام رییس جمهوری آمده است : رحلت فقیه مجاهد و انقلابی آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' موجب تاثر و تالم شدید اینجانب شد.

وی افزود : این اندوه بزرگ را به پیشگاه بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر بزرگوار انقلاب، حوزه های علمیه و ملت ایران بویژه مردم مومن و انقلابی كهگیلویه و بویراحمد و خانواده ایشان تسلیت عرض می كنم.

رییس جمهوری اضافه كرد : این عالم عالیقدر از جمله یاران مخلص و واقعی امام خمینی (ره) و رهبری بودند كه در سراسر عمر بابركت خود منشاء بركات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در همه صحنه های انقلاب و اقدامات انجام شده در مسیر خدمت رسانی به مردم حضور فعال و ثمربخشی داشته و از آن حمایت و پشتیبانی می كردند.

در ادامه این پیام عنوان شده است: فقدان این روحانی جلیل الشان ضایعه بزرگی برای حوزه های علمیه و انقلاب است و خدمات ایشان در عرصه های مختلف سیاسی، علمی و معنوی هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.بر روح پاك آن فقید سعید درود می فرستم و علو درجات و محشور بودن با اجداد طاهرینش را از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویر احمد صبح روز جمعه به دیار باقی شتافت.

671/7534
۰ نفر