۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۹:۳۹
کد خبر: 80387137
T T
۰ نفر
كرانچار: تيم سپاهان دوباره به صدر جدول باز مي گردد

اصفهان - سرمربي تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان گفت: از بازگشت اين تيم به صدر جدول ليگ برتر باشگاه هاي كشور اطمينان دارم.

به گزارش ایرنا،'زلاتكو كرانچار' شامگاه پنجشنبه پس از شكست چهار بر یك تیمش مقابل تراكتورسازی تبریز كه منجر به سقوط سپاهان از صدر جدول شد، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: مطمئن باشید در بازی بعد تمام تلاش خود را برای جبران امتیازات از دست رفته به كار خواهیم بست.

وی گفت:در این دیدار سپاهان به نحو مطلوب بازی را شروع نكرد و گل زودهنگام'سید صالحی'، تیم ما را مختل كرد.

وی با بیان اینكه'هنگامی كه با نتیجه دو بر یك از حریف عقب بودیم موقعیت های خوبی را برای جبران گل خورده به دست آوردیم'،افزود: اشتباهات بازیكنان ما در دقیقه 58 موجب شد تا تراكتورسازی صاحب یك ضربه پنالتی شود و این گل موجب شد تا امیدهای تیم ما برای جبران گل های خورده كمرنگ شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، كم فروشی برخی بازیكنان تیمش را رد كرد و افزود: هیچیك از بازیكنان تیم سپاهان اعم از اصلی و ذخیره چنین روحیه ای ندارند و برای موفقیت تیم ازهیچ كوششی فروگذار نمی كنند.

وی افزود: بازیكنان سپاهان برای اعتبار ورزشی خود و خشنودی هواداران سپاهان تلاش می كنند و هیچیك از بازیكنان حاضر نیستند موقعیت ورزشی خود را با مسائل حاشیه ای به خطر بیندازد.

كرانچار در باره تیم تراكتور سازی تبریز نیز گفت: ما از قبل می دانستیم كه این تیم با پرس كردن سعی می كند بازی قدرتمندی ارائه دهد و در این زمینه نكات لازم را به بازیكنان خود گوشزد كرده بودم اما بازیكنان در جریان مسابقه این نكات را فراموش كردند.

وی درباره اقدام 'خلعتبری' مبنی بر ترك نیمكت ذخیره های تیم سپاهان و رفتن به رختكن در اعتراض به تعویض خود، گفت: خلعتبری در باره رفتار خود باید آگاه باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینكه'مربی تشخیص می دهد چه كسی و چه موقع به بازی برود' تصریح كرد: خلعتبری امروز در حد و اندازه های خود ظاهر نشد و در نیمه اول اشتباهات زیادی مرتكب شد.

وی افزود: انتظار داشتم این بازیكن در نیمه دوم اشتباهات خود را جبران كند اما نتوانست و من مجبور به تعویض او شدم.

كرانچار با بیان اینكه'شكست مقابل تراكتورسازی تبریز دور از انتظار بود' تاكید كرد: هنوز برای جبران امتیازات از دست رفته فرصت داریم و مطمئن باشید با استفاده از تجارب خود و تلاش بازیكنان، سپاهان را به صدر جدول باز می گردانیم.

وی از عملكرد 'رضا محمدی' دروازه بان تیمش در این دیدار ابراز رضایت كرد و گفت:'باقر احمدی' دیگر دروازه بان ما مصدوم بود و نتوانستیم از او در این دیدار استفاده كنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: باقر احمدی، رضا محمدی و محمدباقر صادقی درواه بانان سپاهان زیر نظر مربی خوبی تمرین می كنند و مربی دروازه بانان سپاهان با ارزیابی آمادگی آنها برای هر مسابقه در انتخاب دروازه بان به من كمك می كند و من با نظر او دروازه بان را انتخاب می كنم.

تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان عصر پنجشنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های كشور در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه چهار بر یك مغلوب تیم تراكتورسازی تبریز شد و صدر جدول رقابت ها را از دست داد.

7132/607
۰ نفر