۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۵۲
کد خبر: 80385476
T T
۰ نفر
دين مداري مهمترين رويكرد دانشگاه آزاد اسلامي در مديريت جديد است

ايلام- مديركل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامي گفت: دين مداري و توجه به فعاليت هاي فرهنگي مهمترين رويكرد دانشگاه آزاد اسلامي در دوره مديريتي جديد است.

به گزارش ایرنا، 'مسعود بنی اسد' روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار كرد: دانشگاه آزاد اسلامی محصول نظام اسلامی است كه با تدبیر و دوراندیشی رهبر كبیر انقلاب تاسیس شد.

وی افزود: نهال كوچك این دانشگاه امروز به درختی تنومند تبدیل شده است كه هر ایرانی به وجود آن افتخار می كند.

بنی اسد تاكید كرد: این دانشگاه در زمینه فعالیت های كمی بسیار خوب عمل كرده و در دوره مدیریتی جدید كیفی سازی آموزش و توسعه رشته ها را در مقاطع تحصیلات تكمیلی در دستور كار دارد.

وی همچنین تحول در رشته های علوم انسانی بر پایه تعالیم و علوم اسلامی را از مهمترین برنامه های این دانشگاه عنوان كرد.

بنی اسد بیان كرد: توسعه دانشگاه ها باید بر اساس برنامه ریزی مناسب، نیاز سنجی و طرح آمایش جغرافیایی انجام شود.

مدیركل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی جذب 10 هزار عضو هیات علمی متعهد و متخصص را از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام كرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز در این آیین هدف از خلقت انسان را عبودیت و بندگی خداوند متعال برشمرد و اظهار كرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه ها و مراكز آموزشی به لحاظ كمی و كیفی رشد بسیار خوبی داشته اند.

حجت الاسلام 'سید محمدرضا حسینی نیا' افزود: به بركت انقلاب اسلامی هم اكنون 400 واحد و مركز آموزشی این دانشگاه در سراسر كشور فعال است.

وی منشور مدیریتی خود در این دانشگاه را نامه حضرت امیر (ع) به مالك اشتر در نهج البلاغه عنوان و تاكید كرد: استفاده از نظرهای كارشناسی نخبگان علمی استان و كشور از مهمترین رویكردها خواهد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام هم اكنون با بیش از 12 هزار دانشجو در 47 رشته تحصیلی مشغول به فعالیت است.

در این آیین با قدردانی از زحمات 'عادل نوروزی' رییس سابق دانشگاه، حجت الاسلام 'محمدرضا حسینی نیا' به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام معرفی شد.

ك/2/540/534/320
۰ نفر