۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۴۴
کد خبر: 80385465
T T
۰ نفر
تحريم نفت ايران، فرصتي براي تحقق اقتصاد مقاومتي است

شهركرد- رييس دانشكده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع)، تحريم نفت ايران از سوي غرب را فرصتي تاريخي براي رونق اقتصاد، افزايش استقلال و تحقق اقتصاد مقاومتي عنوان كرد.

به گزارش ایرنا،'محمدهادی زاهدی وفا' روز چهارشنبه همایش 'اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بومی و درون زا'در شهركرد گفت: مقاومت مانند جهاد بیانگر وجود یك دشمن خارجی است كه ایران را در حال تحریم و فشار قرار داده است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن قوت و قدرت فراوان، محكم و استوار به سوی اهداف و آرمان های خود حركت می كند.

وی تصریح كرد: تكمیل زنجیره تولید در كشور ضروری است و لازم است در این مسیر از تولیدكننده حمایت جدی كنیم.

زاهدی وفا گفت: ضروری است نسبت به مردمی كردن اقتصاد تلاش جدی كنیم و با افزایش مشاركت مردم در این زمینه، نظام می تواند با اقتدار به جلو حركت كند و با برخورداری از این پشتوانه مردمی، آثار تحریم را كاهش دهد.

رییس دانشكده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع)با تاكید بر این كه می توان با دقت و برنامه ریزی مناسب تهدید دشمن را به فرصت بدل كرد، بیان داشت:می توانیم از این تهدیدها در راستای ذخیره نفت و افزایش تولید قدم برداریم كه این خود فرصت بزرگی به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، همایش'اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بومی و درون زا' با حضور مشاوران جوان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سالن همایش های

'شهید جعفرزاده' استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

7360/558
۰ نفر