۲ آبان ۱۳۹۱، ۰:۲۱
کد خبر: 80382732
T T
۰ نفر
در شرايط فعلي بايد فضاي سياسي كشور آرامش داشته باشد

خطيب جمعه كاشمر گفت : بايد فضاي سياسي كشور در شرايط فعلي از آرامش برخوردار باشد و مسوولان نيز تغيير نكنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام یعقوبی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان كاشمر با اشاره به ماههای پایانی دولت دهم افزود : با توجه به در پیش بودن انتخابات آتی ریاست جمهوری ،تغییر مسوولان نوعی كندی در كارها ایجاد می كند و اراده ها و امیدها را برای انجام برخی امور تحت الشعاع قرار می دهد .

وی خاطر نشان كرد :باید برای رسیدن به موفقیت همت جمعی داشته باشیم و همه اراده ها را در راستای پیشرفت كاشمر هدایت كنیم و از فرماندار جدید نیز انتظار است كه برای پیشرفت شهرستان در مورد ایجاد اشتغال و رفع مشكلات مردم تلاش كند.

وی خاطر نشان كرد : ممكن است برخی اختلاف سلایق وجود داشته باشد اما برای پیاده كردن منویات و اعتلا و توسعه آن باید همه با هم تلاش كنیم .

وی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام باقر ( ع )، گفت : براساس حدیثی از ایشان موفقیت انسان زمانی به وجود می آید كه انسان دینش را بشناسد و برنامه مدون آسمانی برای زندگی خود داشته باشد.

وی گفت : این سفارش امام باقر(ع) و صرفه جویی باید هم در زندگی فردی و هم اجتماعی ما مورد توجه قرار گیرد .

خطیب جمعه كاشمر افزود : به استناد به این آیه دولت هایی موفق هستند كه برنامه داشته باشند و برای پیاده كردن برنامه های خویش و حركت در مسیر برنامه سعی و تلاش كرده و حساب دخل و خرج خویش را داشته باشند .

7497/659

سرخط اخبار استان‌ها