استقبال مردم خراسان شمالي از مقام معظم رهبري پيوند امام و امت را ثابت كرد

ورامين – امام جمعه موقت شهرستان ورامين گفت : استقبال پرشور مردم خراسان شمالي از مقام معظم رهبري و رهبر مسلمانان جهان ، اوج پيوند ميام مردم و امام امت را به نمايش گذاشت و اين پيوند را به اثبات رساند .

حجت الاسلام ' سید محسن محمودی ' در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین كه در مسجد جامع این شهر برگزار شد افزود :حضور اقشار مختلف مردم استان خراسان شمالی در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری نشان داد كه ولایت فقیه عامل اصلی حفظ وحدت میان آحاد مختلف جامعه اسلامی است كه این اتحاد باعث پیروزی ایران اسلامی در برابر توطئه های استكبار جهانی است .

وی گفت : ولایت فقیه ركن و ستون اصلی نظام اسلامی است و دشمنان قسم خورده اسلام سعی دارند تا این جایگاه را تضعیف كنند ولی آنها باید بدانند ملت در برابر هجمه آنان به ولایت فقیه ساكت نمی نشینند .

محمودی با اشاره به وجود برخی از مشكلات در كشور گفت : برخی از مسائل و مشكلات نظیر تورم و گرانی واقعیتی است كه نمی توان منكر آن شد كه البته بخشی از آنها به دلیل تحریم هایی كه استكبار جهانی به دلیل تقابل ایران اسلامی با منافع دنیای استكبار بر ملت تحمیل كرده است .

وی افزود : البته تورم تنها مختص كشور ما نیست بلكه امروز دنیا با گرانی دست و پنجه نرم می كند .

محمودی تأكید كرد : دنیا باید بداند كه نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم و سكانداری مقام معظم رهبری در برابر تمامی توطئه ها و تحریم ها ایستادگی كرده و از این گردنه نیز سربلند بیرون می آید .

تهرام/7254/569

سرخط اخبار سیاست