۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۴۳
کد خبر: 2800788
T T
۰ نفر
جام جهانی هنرمندان، از علی کریمی تا علی لهراسبی
رقابت هاي جام جهاني فوتبال سالني هنرمندان با شعار « هنر، ورزش، انسانيت » از سوم تا نهم اسفندماه درسالن 12 هزار نفري آزادي برگزار خواهد شد. رقابت هايي كه هنرمندان محبوب و البته چهره هاي دوست داشتني ورزشي ازجمله علي كريمي و وحيد شمسايي در آن به ميدان مي روند.

حسين ياريار در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در اين خصوص گفت: تيم هاي برزيل، سوئد، روماني، لهستان، ژاپن، تركيه، آلمان و آذربايجان به همراه ايران نخستين دوره جام جهاني فوتبال سالني هنرمندان را برگزار مي كنند كه طبق برنامه قرار است امروز از ساعت 17 تا 19 مراسم قرعه كشي با حضور نمايندگان و كاپيتان هاي تيم هاي شركت كننده در تالار پژوهشكده شركت نفت برگزار شود.

وي ادامه داد: با توجه به اين كه بازي در زمين بزرگ براي هنرمندان سخت بود و رقابت در زمين فوتسال نيز به دليل سرعت بالاي بازي و توپ غير ممكن به نظر مي رسيد، تصميم بر اين گرفته شد كه مسابقات را در زمين 7 به 7 برگزار كنيم و نخستين دوره در استاديوم 12 هزار نفري آزادي و بر روي چمن مصنوعي انجام خواهد شد.

ياريار در مورد چمن مصنوعي و برگزاري بازي ها گفت: از مسوولان شركت توسعه و تجهيز بايد تشكر كنم چرا كه با حمايت ها و همكاري خوب آنها قرار شد اين سالن چمن مصنوعي شود تا بازي ها در شرايط خوبي برگزار شود. البته شبكه 3 نيز قول مساعد داده تا حداقل بازي هاي ايران به صورت مستقيم پخش شود و تنها اين حمايت ها را تا كنون همراه خود داشته ايم.

مديرعامل باشگاه هنرمندان تاكيد كرد: براي تيم هنرمندان ايران در اين دوره از مسابقات به غير از هنرمندان كشورمان چهره هايي همچون علي كريمي و وحيد شمسايي به ميدان خواهند رفت. البته جواد هاشمي، اميرعلي دانايي، عارف لرستاني، محسن تنابنده، محمدرضا حيدريان، رضا ناصري و علي عبدالمالكي نيز از ديگر چهره هاي تيم هنرمندان ايران هستند كه در كنار ساير چهره هاي محبوب مردم به ميدان مي روند.

وي يادآور شد: علي لهراسبي نيز در فهرست تيم ما بوداما فعلا" آسيب ديده است و بايد ديد در نهايت چه خواهد شد.

ياريار گفت: اين يك فرصت است تا در چنين شرايطي به هنرمندان و چهره هاي ورزشي جهان كه به ايران سفر مي كنند جايگاه و فرهنگ كشورمان را به درستي معرفي كنيم تا آنها بدانند شان و منزلت سرزمين ما كجاست. اين مسابقات خيريه است و براي كمك به جامعه " ام اس " برگزار مي شود و به دنبال آن هستيم تا به شعار مسابقات كه هنر، ورزش و انسانيت است منزلت ايران و ايراني را نشان دهيم.

وي خاطر نشان كرد: ميهمانان شركت كننده امروز با حضور در آسايشگاه سالمندان ثارالله با تاريخ سازان جنگ تحميلي ديدار و از آنها عيادت كردند، به نظر من تمام اين ها فرصت است و بايد از اين ظرفيت در شرايط كنوني به بهترين شكل براي معرفي درست و واقعي ايران و فرهنگ كشورمان بهره ببريم.

مديرعامل باشگاه هنرمندان در خصوص حمايت هاي صورت گرفته از سوي دستگاه ها و نهادهاي مربوطه گفت: متاسفانه تا امروز هيچ ارگان يا نهادي حمايتي از اين حركت انجام نداده است و تنها وزير ورزش و جوانان قول همكاري و مساعدت داده است. اميدواريم دكتر گودرزي از ما و اين مسابقات حمايت لازم را انجام دهد چراكه ديگر ادامه كار براي ما سخت است. تا اين لحظه تمام هزينه ها را خودمان تدارك ديده ايم اما براي سالن و هتل با مشكل مواجه هستيم و بايد مسوولان امر در اين خصوص حركتي بكنند.

گفتني است مسابقات جام جهاني فوتبال سالني هنرمندان شب نهم اسفندماه با اهداي تنديس انسانيت و جوايز تيم هاي شركت كننده در تالار وحدت به كار خود پايان مي دهد.

0661
۰ نفر