۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲
کد خبر: 81709951
T T
۰ نفر
سپاهان قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان جام خبرنگار شد

اصفهان- ایرنا- تورنمنت هندبال نوجوانان به مناسبت روز خبرنگار در اصفهان با قهرمانی تیم فولادمباركه سپاهان به پایان رسید.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مسابقات هندبال نوجوانان به مناسبت روز خبرنگار در اصفهان روز گذشته با برگزاری هشت دیدار به كار خود پایان داد.
در گروه نخست این مسابقات تیم های فولاد مباركه سپاهان، شهركرد، دهدشت یاسوج، دولت آباد، آران و بیدگل و نجف آباد و در گروه دوم تیم های فلاورجان، خمینی شهر، پیشگامان اصفهان، ثامن سبزوار، باوی خوزستان و شهرستان اصفهان حضور داشتند.
تیم های فولاد مباركه سپاهان و ثامن سبزوار در دیدار نهایی به مصاف هم رفتند كه سپاهان موفق شد حریف سبزواری خود را با نتیجه 19 بر 14 شكست دهد و بر سكوی قهرمانی این دوره از رقابت ها قرار گیرد.
در دیدار رده بندی نیز تیم پیشگامان اصفهان با نتیجه نزدیك 19 بر 18 تیم نجف آباد را شكست داد و به مقام سومی دست یافت.
در پایان به تیم های اول تا سوم كاپ و مدال اهدا شد.
در مراسم اختتامیه اصغر باقریان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مباركه سپاهان، كفعمی عضو هیات رئیسه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مباركه سپاهان، حسین زیبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و دیگر پیشكسوتان این رشته حضور داشتند.
این مسابقات بمناسبت گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و با هدف كسب آمادگی برای حضور در جام ریاست جمهوری برگزار می شود.
اولین دوره مسابقات هندبال جام ریاست جمهوری از 24 تا 31 مرداد در رده سنی نوجوانان و جوانان با شركت تیم های داخلی و خارجی در مشهد برگزار خواهد شد.
ت/7135/ 6022

سرخط اخبار استان‌ها