۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۲
کد خبر: 82208897
T T
۰ نفر

استخر شناي شهداي غواص شهركرد افتتاح شد

۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۲
کد خبر: 82208897
استخر شناي شهداي غواص شهركرد افتتاح شد

شهركرد - ايرنا- استخر شناي شهداي غواص شهركرد در آخرين روز از هفته دولت با حضور معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور افتتاح شد.

به گزارش ايرنا، استاندار چهارمحال وبختياري در اين آيين گفت: عمليات احداث استخر شناي شهداي غواص شهركرد با 2 هزار و 170مترمربع مساحت و زيربناي سه هزار و 500 متر مربع از سال 86 آغاز شد.
قاسم سليماني روز دوشنبه در اين آيين افزود: براي احداث اين طرح ورزشي 50 ميليارد ريال هزينه شده كه 70 درصد اعتبار آن در قالب اعتبارهاي استاني و منابع داخلي بنياد شهيد و امور ايثارگران در دولت يازدهم تامين و هزينه شده است.
وي در ادامه به توجه ويژه به اجراي طرح ساماندهي گلزار شهداي استان اشاره كرد و گفت: اعتبار ساماندهي گلزار شهدا در سال جاري 47 درصد رشد داشته است.
سليماني دشتكي، اجراي 287 طرح آبرساني در روستاها با 720 ميليارد ريال، گازرساني به 56روستا با 950 ميليارد ريال و همچنين طرح هاي توسعه اي را از دستاوردهاي دولت يازدهم در استان عنوان كرد.
مجموعه فرهنگي، ورزشي و توانبخشي بنياد شهيد و امور ايثارگران شهركرد داراي استخر شنا، سونا، سالن بيليارد، سالن فيزيوتراپي، سالن آمفي تئاتر، كنفرانس و ديگر امكانات رفاهي است.
7360/6021

سرخط اخبار استان‌ها