۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹
کد خبر: 82932540
T T
۰ نفر

سازمان منافقان منفورترین تشكیلات در دنیاست

۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹
کد خبر: 82932540
سازمان منافقان منفورترین تشكیلات در دنیاست

بوشهر- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سازمان منافقان منفورترین، بدتر ترین و شرورترین تشكیلات در دنیاست كه همواره در صدد آسیب رساندن به نظام بوده و هست.

نصرالله شفیعی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مردم ایران هیچگاه جنایت هایی كه سازمان منافقان با همكاری جهان سلطه و رژیم صهیونیستی بر این نظام و مردم روا داشتند را فراموش نمی كند و این جنایت ها در تاریخ به ثبت رسیده است.
وی اظهار كرد: سازمان منافقان از جمله سازمان هایی است كه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقاب از چهره برداشت و از فعالیت سیاسی وارد فعالیت های نظامی شد.
شفیعی اظهار كرد: سازمان منافقان با كینه توزی هرچه تمامتر از اول انقلاب تاكنون بیش از 17 هزار نفر از جوانان و مردم بیگناه و شخصیت های بزرگ سیاسی كشور را تنها به گناه انقلابی بودن به وحشتناك ترین شیوه قربانی كردند.
وی بیان كرد: بزرگترین سرمایه های نظام از جمله شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و سرداربزرگ اسلام علی صیاد شیرازی و عده ای از دانشمندان هسته ای این آب و خاك را تنها با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی ترور كردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این گروه همان گروهی است كه در دوران جنگ علیه صدام شعار می دادند ولی با رفتارهای منافقانه می خواستند به نظام لطمه بزنند و وقتی متوجه شدند نتیجه ای ندارد با فرار از ایران و پناه آوردن به حكومت بعث به طور رسمی همكاری خود را با صدام شروع كردند.
شفیعی یادآور شد: اعضای گروهك منافقین عناصر پلیدی بودند كه در زمان جنگ با جاسوسی و گرا دادن به دشمن باعث كشته شدن مردم بیگناه زیادی از كشور شدند.
وی بیان كرد: آنها تلاش می كردند با همكاری صدام، آمریكا و اسرائیل قدرت را درایران به دست گیرند اما تاكنون تنها چیزی كه عاید این تشكیلات شده شكست وبی آبرویی است.
شفیعی گفت: این تشكیلات كه ادعای دفاع از ملت ایران را دارند درجایی كه منافع حكم كند حتی در حق هواداران و اعضای خود نیز رحم نمی كنند و آنها را به طرز فجیعی ترور و به قول خود تسویه انقلابی می كنند.
وی یادآور شد: هرچند این سازمان در اول انقلاب خود را ضد آمریكایی و ضد امپریالیستی معرفی می كرد ولی كار به جایی رسید كه بعد از انقلاب تاكنون به عنوان ابزار در خدمت اهداف آمریكا، انگلیس و اسرائیل فعالیت و دستور آنها را در مقابل كمك هایی كه می گیرند اجرا می كند.
وی گفت: انقلاب اسلامی نقاب نفاق، دورویی، پلیدی سازمان منافقان را كنار زد و ماهیت پلید آنها را برای ملت ایران برملا كرد.
شفیعی افزود: این تشكیلات با این پرونده سراسر خیانت وجنایت امروز مدعی طرفداری از مردم ایران است و با همكاری جهان سلطه به دنبال ناكارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند.
وی یادآور شد: این تشكیلات امروز نسل جوانی را كه شاهد این جنایت ها نبوده است را مورد هدف قرار داده این درحالی است كه ملت ایران هیچگاه جنایت های وحشیانه آنان را فراموش نمی كند و مانند همیشه با حركتی انقلابی در مقابل توطئه های پلید این گروه كه همواره به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق هستند، می ایستد.
شفیعی ادامه داد: سازمان منافقین بداند این گروه نیز همانند همه گروه های ضد انقلابی كه خواستند مقابل انقلاب بیاستند و نابود شدند سرنوشتی جز نابودی و ذلت در انتظار آنان نخواهد بود.
وی گفت: آنها تصور می كردند در سال 1360 كه وارد فاز جنگ مسلحانه شدند می توانند نظام جمهوری اسلامی را شكست دهند ولی موفق نشدند وبعد از گذشت 30 سال هنوز آنها و هم پیمانانشان در این توهم به سر می برند این درحالی است كه نظام جمهوری اسلامی قدرتمند تر از گذشته در سطح ملی و بین المللی می درخشد و هیچ دشمنی توان شكست آن را ندارد.
6047/6043**

سرخط اخبار استان‌ها