۵ شهریور ۱۳۹۱، ۲۰:۴۰
کد خبر: 80293616
T T
۰ نفر
اسد: بيگانگان نه تنها سوريه بلكه همه منطقه را هدف قرار داده اند

دمشق – 'بشار اسد' رئيس جمهور سوريه روز يكشنبه در ديدار با 'علاء الدين بروجردي' رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد كه بيگانگان نه تنها سوريه بلكه همه منطقه را هدف قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)؛ وی افزود كه سوریه 'سنگ بنای' منطقه را تشكیل می دهد و نیروهای بیگانه به منظور تكمیل طرح های خود در منطقه این كشور را هدف قرار داده اند.

اسد اظهار داشت: به رغم تلاش دولت های غربی و برخی دولت های منطقه برای تغییر مواضع سوریه، اما این كشور بر استمرار خط مشی مقاوم و مدافع از حقوق ملت ها ثابت قدم است و ملت سوریه به هر قیمتی اجازه نمی دهد طرح های بیگانه به ثمر بنشیند.

بر اساس این گزارش؛ رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تاكید بر اینكه امنیت سوریه بخشی از امنیت ایران است بر حمایت همه جانبه تهران از دمشق و ضرورت ادامه رایزنی ها با مسئولان سوری تاكید كرد.

علاءالدین بروجردی افزود: ایران نیز گرفتار پدیده تروریسم بود و این مرحله دشوار را پشت سر گذاشت و سوریه نیز قادر است مرحله فعلی را پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: سوریه و ایران همچون فولاد هستند كه نیروهای خارجی با هر توطئه ای نخواهند توانست نقش مقاومتی این دو كشور را در منطقه خدشه دار كنند.

خاورم**1431** 3404

سرخط اخبار جهان