۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 80256678
T T
۰ نفر

سرپرست راه آهن: گل اول سپاهان آفسايد بود

۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 80256678
سرپرست راه آهن: گل اول سپاهان آفسايد بود

تهران – سرپرست تيم فوتبال راه آهن با اشاره به اينكه گل اول تيم سپاهان در بازي ديشب برابر اين تيم آفسايد بود،‌ گفت : با متوقف كردن قهرمان سه دوره گذشته ليگ برتر نشان داديم كه در اين فصل حرف هاي زيادي براي گفتن داريم.

'اسد فلاح'درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیكنان راه آهن در مسابقه با سپاهان از نظر فنی برتر ازحریف بودند و شخصیت تیمی خود را بر حریف دیكته كردند. به غیر از دو گلی كه در این مسابقه وارد دروازه سپاهان كردیم، موقعیت های دیگری هم در این مسابقه به دست آوردیم كه با بی دقتی مهاجمان از دست رفت.

وی ادامه داد : اگر بازیكنان راه آهن در این مسابقه دقت بیشتری داشتند، می توانستیم نخستین شكست فصل را بر سپاهان تحمیل كنیم.

سرپرست تیم فوتبال راه آهن گفت: گل نخست سپاهان بر اساس آنچه صحنه های تلویزیونی نشان می داد در شرایط مشكوك به آفساید به ثمر رسید كه كارشناسان داوری باید درباره آن اظهار نظر كنند. گل دوم این تیم هم روی حادثه وارددروازه ما شد درحالی كه هر دو گل راه آهن روی تاكتیك تیمی به دست آمد.

وی تاكید كرد: راه آهن با توقف قهرمان سال گذشته لیگ برتر نشان داد كه حرف های زیادی برای گفتن دارد كه این امر را روند امتیازگیری ما از ابتدای فصل به خوبی نشان می دهد. تعویض های علی دایی در نیمه دوم مسابقه با سپاهان نقش مهمی در بازی منسجم تیم ما داشت.

فلاح خاطرنشان كرد:شب گذشته وپیش از بازی با سپاهان پاداش پیروزی مقابل گهر زاگرس در هفته دوم لیگ برتر به بازیكنان و كادر فنی پرداخت شد. مبلغ این پاداش درچارچوب ضوابط باشگاه و متناسب با روندامتیازگیری در نظر گرفته شده است و از این پس هم برای سایر نتایج تیم ادامه خواهد داشت.

راه آهن شب گذشته (سه شنبه) در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های كشور در اصفهان با نتیجه دو بر دو سپاهان را متوقف كرد و هم اكنون با 5 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

ورزشی**2024**1590
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش