۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱:۵۴
کد خبر: 80255869
T T
۰ نفر

نكونام: از استقلال جدا نمي شوم

۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱:۵۴
کد خبر: 80255869
نكونام: از استقلال جدا نمي شوم

تهران - هافبك دفاعي تيم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ به استقلال نيامده ام كه از اين تيم بروم و به طور حتم به تعهداتم به اين باشگاه پايبند خواهم ماند.

به گزارش ایرنا، 'جواد نكونام' پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هنوز به مرز آمادگی كامل نرسیده و به زمان بیشتری نیاز دارم.

وی در خصوص دیدار تیم استقلال برابر ذوب آهن گفت:‌ در نیمه‌ نخست بسیار خوب بودیم و در نیمه دوم موقعیت ‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده كنیم اما در ادامه با تلاش بازیكنان تیم به گل پیروزی رسیدیم.

هافبك دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینكه تازه در آغاز لیگ برتر هستیم، در باره قهرمانی تیم استقلال در این فصل افزود: قضاوت در این باره هنوز زود است و فقط 3 هفته از لیگ برتر فوتبال گذشته است و نمی توان قضاوت درستی در این باره داشته باشیم.

نكونام در باره عملكردش در تیم استقلال نیز اظهار داشت: هنوز برای هماهنگ شدن به آمادگی كامل و زمان نیاز دارم. من نیاز دارم چندین بازی دیگر انجام دهم تا كاملا در شرایط مسابقه قرار گیرم اما به طور حتم روز به روز بهتر خواهم شد.

هافبك فصل گذشته تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا در ادامه از اظهارنظر در باره قرارداد و مبلغ رضایتنامه‌ اش باز هم خودداری كرد.

ورزشی. ** 9144 ** 1589

سرخط اخبار ورزش