۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۳۲
کد خبر: 80106623
T T
۰ نفر
بنزين 100 توماني سوخت نمي شود

تهران - سخنگوي ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور گفت: سهيمه بنزين 100 توماني حق مردم است و به هيچ وجه سوخت نمي شود.

'حسین هاشمی' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: بنزین 100 تومانی از پایان اردیبهشت تبدیل به سهمیه بنزین 400 تومانی خواهد شد.

وی در این خصوص ادامه داد: احتمال دارد میزان سهمیه 100 تومانی از پایان اردیبهشت ماه به 2برابر تبدیل شود كه البته درمورد این موضوع هنوز تصمیم گیری قطعی صورت نگرفته است.

سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود: سهمیه بنزین 100 تومانی باقی مانده در كارت های سوخت، در صورتی كه تا پایان اردیبهشت ماه مصرف نشود تبدیل به بنزین 400 تومانی خواهد شد.

هاشمی با تاكید بر اینكه این سهمیه به هیچ وجه ازبین نمی رود ، گفت: در صورتی كه یك مالك هنوز در كارت سوخت خود سهمیه بنزین 100 تومانی دارد باید تا پایان اردیبهشت این سهمیه را مصرف كند چرا كه پس از آن باید با نرخ هر لیتر 400 تومان از این سهمیه استفاده كند.

وی ادامه داد: چندین سال از زمان اجرای سهمیه بندی سوخت می گذرد و میزان قابل توجهی از سهمیه 100 تومانی در كارت ها وجود دارد كه ظرف دو سال اخیر استفاده نشده است.

سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تصریح كرد: بعد از اردیبهشت بنزین از سه نرخی تبدیل به دونرخی می شود و تنها بنزین های 400 و 700 تومانی در جایگاه ها عرضه می شود.

اقتصام**9189**1601
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد