۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۱۴
کد خبر: 83208629
T T
۰ نفر

راه ارتباطی سعدآباد - آبپخش بازگشایی شد

۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۱۴
کد خبر: 83208629
راه ارتباطی سعدآباد - آبپخش بازگشایی شد

بوشهر- ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد از توابع شهرستان دشتستان گفت: آمد و شد درجاده فرعی سعدآباد - آبپخش كه ظهر امروز درپی نارضایتی شماری از شهروندان سعدآبادی بدلیل تاخیر در اجرای جاده كمربندی مسدود شده بود پس از بازگشایی به حالت عادی برگشت.

محمد قلی زاده شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حدود 100 نفر از مردم سعدآباد از ساعت 15 امروز در اعتراض به توقف پروژه اتوبان و روگذر محور سعدآباد به جاده اصلی بوشهر - گناوه در این محور تجمع كردند.
وی یادآورشد: مدت 6سال است كه بدلیل توقف عملیات اجرایی مسیر كمربندی برازجان- گناوه از پل كلل تا روگذر و بلوار ورودی شهر سعدآباد مشكلات جدی برای آمد و شد مردم در این مسیر ایجاد شده است.
قلی زاده اظهارداشت: خواسته مردم از سرگیری پروژه ،ساماندهی ، آسفالت ، ایمن شدن و كاهش مشكلات ترافیكی در این محور ارتباطی است.
رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد گفت: آمد و شد خودروهایی كه از سمت شیراز به وحدتیه برای تردد در جاده اصلی بوشهر - گناوه به استان خوزستان از مسیر سعدآباد عبور می كنند نیز بار ترافیكی این مسیر را افزایش داده كه ضرورت سرعت بخشی در ساماندهی آنرا دوچندان كرده است.
وی افزود: اعضای شورای اسلامی به همراه مسوولان با حضور در جمع مردم آنان را قانع كرده اند كه برای حل مشكل مسافران جاده بازگشایی شود اما خواسته بحق مردم از سرگیری عملیات اجرایی این پروژه است.
7213/6045

سرخط اخبار استان‌ها