۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۳
کد خبر: 85479557
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نادری: ایرنا صاحب مرکز نوآوری می‌شود 

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۳
کد خبر: 85479557
نادری: ایرنا صاحب مرکز نوآوری می‌شود 

تهران- ایرنا- مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: به دنبال ایجاد مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده هستیم تا بتوانیم ایده‌های نو و صاحبان این ایده‌ها در حوزه رسانه را توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، علی نادری در جریان بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق «آمپر» اظهار داشت: درگاه ورود به آینده، تکیه بر فناوری‌ها جدید در حوزه رسانه‌ است. تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب در دو دهه اخیر و تشکیل و تقویت نهادهای علمی همچون معاونت علمی و فناوری نیز نشان می‌دهد که آینده ما گام برداشتن در همین مسیر است.

وی یادآوری کرد: تفاوت ما با دیگر کشورها در این است که شبکه بزرگ دانشگاهی داریم که سالانه نیروی انسانی قابل توجهی تربیت می‌کند و این سرمایه بزرگ انسانی است. ایده، دانش و افراد مستعد داریم و با کشورهای همسایه در این زمینه قابل قیاس نیستیم.

نادری: ایرنا صاحب مرکز نوآوری می‌شود 

نادری گفت: در کشور، معدن عظیمی از نیرو، ایده و فکر وجود دارد و به همین سبب کارخانه‌هایی لازم دارد که این معدن عظیم را استخراج کند و این هدف از دل همین مراکز فناوری‌ها به دست می‌آید.

وی ادامه داد: رقبای ما وارد فازهایی چون وی.او.دی و دیگر حوزه‌ها شدند و گوی سبقت را ربودند که البته در زمان حاضر هم دوره وی.او.دی‌ها هم عملا در حال گذر است و آینده وارد فازهای جدیدتری می‌شود.

مدیرعامل ایرنا افزود: به دنبال این هستیم که بخش فنی ما تبدیل به معاونت فناوری‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای شود و با توجه به وجود خط تولید محتوای مکتوب و خبری، لاین جدید تولید محتوا را نیز در این معاونت راه بیاندازیم که در مورد آن ایده‌پردازی های زیادی شده است.

نادری: ایرنا صاحب مرکز نوآوری می‌شود 

وی گفت: به دنبال ایجاد بستری هستیم که ایده‌های دیگران را گرفته و به آن شتاب داده و تجاری کنیم که هم به ما خدمات ارائه کند و هم تبدیل به نهادهایی موثر در فضای رسانه‌ای کشور شود.

نادری: ایرنا صاحب مرکز نوآوری می‌شود 

مدیرعامل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق «آمپر» نیز در این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سیر تحول و چالش‌های این روزهای اکوسیستم علم و فناوری به معرفی توانمندی‌های «آمپر» و نقش آن به عنوان نهادی در راستای ایجاد ارتباط موثر صنعت و دانشگاه و همچنین مرکزی در مسیر شناسایی و جذب نیروی انسانی نخبه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور پرداخت.

پرویز کرمی همچنین از نقش کارخانه نوآوری «آمپر» در راستای رشد و توسعه کسب‌وکارهای نوآور و فناوری‌های روز مرتبط با حوزه‌های برقی سازی، هوشمندسازی حمل و نقل، سلامت و سالمندی به عنوان بازوی نوآوری هلدینگ رایزکو گفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha