بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، پس از ۶ سال وقفه با نام و رویکرد جدید، توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از ۲۹ بهمن تا دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در مدت زمان برگزاری نمایشگاه علاوه بر حضور بیش از ۶۰۰ غرفه‌ از رسانه‌های سراسر کشور، کارگاه‌های آموزشی با تدریس اساتید برجسته حوزه رسانه، نشست‌های مختلف حول محورهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و رویدادهای متنوعی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شد.

در این دوره از نمایشگاه ۳۲ نشست برگزار شد که از میان این نشست‌ها؛ چهار کارگاه آموزشی با عنوان «اسرا» بود که در این کارگاه‌های آموزشی روزنامه‌نگاران، دانشجویان ارتباطات و روزنامه‌نگاری  شرکت کردند.
علاوه بر این چهار کارگاه آموزشی، نشست‌ها و کارگاه‌هایی با حضور مجید خسروانجم برای نوجوانان و دانش‌آموزان علاقمند به روزنامه‌نگاری با عنوان «کارگاه رسانه‌سازی» برگزار شد.

کارگاه تولید محتوا، سوژه‌یابی و سوژه‌سازی با تدریس فریدون صدیقی ، کارگاه  اخبار جعلی، واژه‌سازی واقعیت با تدریس حمیدرضا مدقق  از دیگر کارگاه های این رویداد بود.

در این پرونده آخرین اخبار، رویدادها و حواشی نمایشگاه رسانه‌های ایران را بخوانید:

برچسب‌ها

اخبار پرونده