چهارمین سفر استانی رییس‌جمهوری و پیگیری دستاوردهای آن برای ایلام

رییس‌جمهوری در چهارمین سفر استانی جمعه دوم مهرماه ۱۴۰۰ وارد استان ایلام شد.بازدید از سد کنجانچم، حضور در یادمان شهدای قلاویزان، دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار چهره به چهره با مردم، حضور سرزده در یکی از مناطق حاشیه‌ای و محروم ایلام و حضور در نشست شورای اداری از جمله برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در چهارمین سفر استانی بود.

رییس دفتر رییس جمهوری، معاون اجرایی رییس‌جمهوری، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیران کشور، نفت، نیرو ، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی کردند.

بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی، پیگیری برای بهره‌برداری از سامانه گرمسیری، جمع آوری مدارس کانکسی و کپری، تکمیل پروژه های نیمه تمام و تلاش برای حل مشکل حاشیه‌نشینی از جمله موضوعات مورد تاکید رییس‌جمهوری در سفر به استان ایلام بود.

خبرنگاران ایرنا ضمن پوشش خبری و تصویری سفر، پیگیری مصوبات آن را در دستور کار دارند که می‌توانید اخبار مرتبط با این موضوع را در این پرونده خبری دنبال کنید.

برچسب‌ها

اخبار پرونده