شهرآورد پایتخت در قلب زمستان

تهران- ایرنا- ورزشگاه آزادی روز پنجشنبه  ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵، میزبان نود و دومین شهرآورد پایتخت بود که با نتیجه مساوی ۲- ۲ پایان یافت.

در قالب این رویداد تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در مقابل هم قرار گرفتند و برخلاف دیدار رفت که با برتری یک بر صفر سرخپوشان به اتمام رسید این بار خبری از «استراماچونی» و «کالدرون» نبود.

«یحیی گل‌محمدی» و «فرهاد مجیدی» در دومین مقطع حضورشان به عنوان سرمربی پرسپولیس و استقلال تیم‌هایشان را آماده این بازی حساس کردند و این دیدار در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر و با قضاوت «بیژن حیدری» برگزار شد.

در دقیقه ۲۴ ضربه سر «روزبه چشمی» به دیرک خورد و در برگشت شوت «فرشید باقری» را در میانه راه «ارسلان مطهری» درون دروازه پرسپولیس جای داد تا آبی‌ها گل نخست را به‌ثمر برسانند. پرسپولیس نیز بلافاصله واکنش نشان داد و در دقیقه ۲۸ ارسال عالی «اوساگونا» به «علیپور» رسید تا گل تساوی سرخ‌ها ثبت شود.

در دقیقه ۵۲ نیز «مهدی قائدی» ‌به زیبایی مدافعان حریف را از پیش‌رو برداشت و توپ ارسال او را «مطهری» به گل دوم خود و استقلال تبدیل کرد. در دقیقه ۸۸ حملات پرسپولیس نتیجه داد و «بشار رسن» که به‌عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود، گل تساوی را درون دروازه استقلال جای داد.

ترکیب پرسپولیس در این مسابقه شامل علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری (محمد نادری)، کمال کامیابی‌نیا (بشار رسن)، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا (استوکس) و ترکیب استقلال شامل سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی، مهدی قائدی (آرش رضاوند) و ارسلان مطهری بود.

برچسب‌ها

اخبار پرونده