۱۶ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9915057
T T
۰ نفر
" آشوری ": شورای عالی سیاستگذاری در فدراسیون کاراته راه اندازی می شود ...............................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/11/86 داخلی .ورزشی.کاراته.
دبیر فدراسیون کاراته گفت : شورای عالی سیاستگذاری و برنامه ریزی راهبردی را برای شناسایی نقاط ضعف و قوت کاراته به زودی راه اندازی خواهیم کرد.
" محسن آشوری " روز سه شنبه ضمن بیان این مطلب به ایرنا، افزود: دردور جدید فعالیت های فدراسیون کاراته همچنین ضعف ها را شناسایی می کنیم و به مرور زمان و طبق برنامه آنها را برطرف خواهیم کرد.
وی افزود:وظیفه اصلی این شورا تدوین برنامه های راهبردی وارائه برنامه استراتژیک فدراسیون است که بدنبال اجرایی شدن آن نظام ارزشیابی فدراسیون نیز تدوین می شود.
آشوری تصریح کرد: اعضای این شورا را 23 نفر از کارشناسان خبره کاراته تشکیل می دهند، این افراد که از توانایی های علمی و فنی لازم برخوردار می باشند بطور قطع توانمندی های کاراته ایران را درمجامع ملی و بین المللی ارتقاء خواهند داد.
دبیر فدراسیون کاراته افزود:رییس فدراسیون کاراته ریاست این شورا را برعهده دارد و این شورا زیر نظر مستقیم وی اداره می شود.
" آشوری " افزود: این شورا حداقل 2 بار درماه تشکیل جلسه خواهد داد.
نخستین جلسه شورای عالی سیاستگذاری و برنامه ریزی راهبردی فدراسیون کاراته، پنجشنبه هجدهم بهمن ماه درمحل فدراسیون کاراته برگزار می گردد.
ورزشی.9144 1521 شماره 074 ساعت 18:00 تمام
۰ نفر