۱۱ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9897684
T T
۰ نفر
سیم خواه : کمیته فنی نمی تواند در مورد سرمربیگری من تصمیم بگیرد ..........................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/03/86 داخلی. ورزشی. کشتی.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: کمیته فنی مرا برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران انتخاب نکرد، آنها توانایی این کار را ندارند و نمی توانند برای من تصمیمی بگیرند.
"رضا سیم خواه" روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد : متاسفانه اظهارات من در خصوص کمیته فنی به صورت وارونه انعکاس داده شد، زیرا من هرگز نگفتم که با اعضای کمیته فنی مشکلی دارم. بلکه گفتم اعضای کمیته فنی مرا قبول ندارند و نمی توانند در راستای پیشرفت و اعتلای کشتی فرنگی من را یاری بدهد.
وی در ادامه گفت : یکبار در نشستی پیشنهاد شد که من مدتی به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت کنم، اما پس از مدتی دلیریان، پیشنهاد حضور من به عنوان سرمربی تیم ملی را به رئیس فدراسیون ارایه کرد.
سیم خواه افزود : در گذشته کمیته مربیان فعالیت داشت که آنها حق انتخاب سرمربی تیم ملی را نداشتند، چه برسد به کمیته فنی. البته به نظر می آید در آینده در ترکیب کمیته فنی کشتی فرنگی تغییراتی به وجود بیاید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: یک عده که هرگز برای کشتی فرنگی زحمت نکشیده اند و بیشترین کاری که انجام داده اند سفرهای خارجی بوده است حالا مرا نقد می کنند.
سیم خواه افزود: برخی منافع خود را به منافع تیم ملی ترجیح می دهند در حالیکه که اگر از مقام و عنوان هم باشد من ازآنهایی که مدام من را نقد می کنند بالاتر هستم.
سرمربی تیم ملی اضافه کرد. البته منظور من محمد بنا نیست، چراکه او سرمربی تیم ملی بوده و برای تیم زحمات زیادی متحمل شده و حق دارد از تیمی که برای آن زحمت کشیده است انتقاد کند.
وی درمورد حضورش در امر مربیگری تصریح کرد: البته من همین جا قبول دارم که خلیل رشید محمد زاده من را به جرگه مربیان ملحق کرده است چرا که همیشه این شهامت را داشته ام که اگر کسی برای من کاری انجام داده باشد آن را بازگو کنم.
سیم خواه در ادامه گفت: در هیچ جای دنیا سرمربی یک تیم را تا به این حد تخریب نمی کنند، اما متاسفانه به گونه ای از من انتقاد می شود که گویا من مرتکب جنایتی شده ام.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای موفقیت در تیم ملی به انصاف و آرامش کامل نیاز داریم، دست از انتقادهای غرض ورزانه و بی اساس بردارند و اجازه دهند با آرامش به کار خودمان ادامه دهیم.
ورزشی. 1521 1521 شماره 035 ساعت 05:16 تمام انتهای پیام M11.18-05-16
۰ نفر