۲۵ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9892161
T T
۰ نفر

مربی تیم فوتبال استقلال: تعویض هایمان منطقی بود

۲۵ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9892161
مربی تیم فوتبال استقلال: تعویض هایمان منطقی بود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/25 ورزش.توپی.فوتبال.استقلال مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تعویض هایمان منطقی بود و دریافت گل های اول و دوم مقابل تیم الاتحاد به خروج جباری از زمین ارتباطی نداشت.
امید طیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: بدون شک اگر با تک گل آرش برهانی بازی مقابل الاتحاد را پیروز می شدیم دیگر کسی درباره تعویض جباری صحبتی نکرده و انتقادی از کادر فنی نمی کرد، خروج جباری از زمین تاکتیکی و فنی بود و هیچ تاثیری در شکست استقلال نداشت.
وی ادامه داد: گل دوم تیم الاتحاد روی کار تیمی به دست نیامد و تنها یک شوت در آخرین لحظات باعث شد تا استقلال بازنده میدان باشد، حتی اگر جباری هم در زمین حضور داشت نمی توانست کاری کند و ما بازنده بودیم.
مربی تیم استقلال با قدرتمند دانستن تیم الاتحاد یادآور شد: الاتحاد یکی از چهار تیم برتر آسیاست و هم از نظر فنی و هم از نظر قدرت بازیکنان فردی از سایر تیم ها برتر است.
طیری با اعلام رضایت از عملکرد بازیکنان استقلال خاطر نشان ساخت: با تنها راهی که می شد در مقابل الاتحاد بازی کرد، برابر این تیم عربستانی صف آرایی کردیم و بازیکنان نیز تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دادند که متاسفانه نتیجه ای که مد نظر ما بود حاصل نشد.
وی در خصوص داوری این دیدار نیز تاکید کرد: داور کاملا تحت تاثیر جو ورزشگاه بود و به نظرم از روی عمد چند صحنه مشکوک خطا را برای ما نگرفت، داور در این صحنه ها حق تیم استقلال را ضایع کرد و در اولین شکست ما در لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار بود.
طیری در پایان گفت: امیدوارم در دومین دیدار خود برابر الجزیره به برتری دست یابیم تا علاوه بر فراموش کردن خاطره این شکست، خود را به عنوان مدعی صعود از گروه مطرح کنیم.
تیم استقلال تهران در اولین دیدار خود در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک برابر تیم الاتحاد عربستان شکست خورد.
شماره 012 ساعت 12:23 تمام
۰ نفر