۱۳ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9891289
T T
۰ نفر
هادی طباطبایی: امیدوارم بتوانیم با تیم امید به المپیک صعود کنیم ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/13 ورزش.توپی.فوتبال.تیم ملی مربی دروازه بانان تیم ملی امید گفت: امیدوارم بتوانیم به کمک غلامحسین پیروانی با تیم ملی امید به المپیک 2012 لندن صعود کنیم.
هادی طباطبایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: غلامحسین پیروانی شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد و از اینکه به عنوان مربی دروازه بانان تیم ملی امید در کنار وی هستم خوشحالم و امیدوارم بتوانیم به کمک همدیگر با تیم امید به المپیک لندن صعود کنیم.
وی در خصوص نحوه انتخابش به عنوان مربی دروازه بانان تصریح کرد: از چند روز پیش صحبت های اولیه را برای قبول چنین سمتی آغاز کردم تا سرانجام روز گذشته در این زمینه با فدراسیون و کمیته ملی المپیک به توافق رسیدم.
دروازه بان سابق تیم ملی درباره برنامه هایش برای تیم ملی امید خاطرنشان ساخت: در جلسه ای که در چند روز آینده با پیروانی برگزار می کنیم، برنامه های کامل خود را ارائه داده و 19 اسفند اولین اردوی تیم ملی امید را با حضور 35 بازیکن آغاز می کنیم.
طباطبایی در رابطه با وضعیت دروازه بان تیم ملی ایران نیز به ایرنا گفت: هم اکنون مهدی رحمتی بهترین گزینه برای دروازه بانی تیم ملی است ، وی در شرایط ایده آلی قرار دارد و در بازی های اخیر تیم ملی نشان داده است که شایسته پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی است.
وی در پاسخ به سووالی مبنی بر میزان آمادگی وحید طالب لو نیز افزود: هر چند که طالب لو سال گذشته دچار افت محسوسی شده بود اما، در این فصل عملکرد خوبی داشته و جزء یکی از بهترین سنگربانان لیگ بوده است که امیدوارم این روند همچنان ادامه یابد .
طباطبایی با تاکید بر اینکه همچنان در پست دروازه بانی دچار مشکل هستیم ادامه داد: وضعیت دروازه بانی در سطح لیگ برتر به گونه ای است که همچنان در این پست احساس خلاء می کنیم و بسیاری از تیم ها از این نقطه آسیب پذیر هستند.
دروازه بان سابق استقلال با اعلام حمایت از قانون جلوگیری از حضور دروازه بانان خارجی در لیگ برتر تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بالای فوتبال کشورمان و وجود استعدادهای بی شمار داخلی در پست دروازه بانی اجرای چنین قانونی به شرطی که همراه یک برنامه ریزی صحیح باشد، کاملا مناسب است.
طباطبایی هم چنین درباره بازی فردا(چهارشنبه ) استقلال مقابل ذوب آهن به ایرنا گفت: با توجه به حساسیت بالای این دیدار برای هر دو تیم، این دیدار بسیار سخت بوده و تا حدود زیادی تکلیف قهرمان لیگ برتر را مشخص می کند.
وی در پایان تصریح کرد: با وجود حساسیت بالای بازی، دو تیم بازی محتاطانه ای به نمایش خواهند گذاشت و به نظرم این دیدار با نتیجه تساوی به پایان خواهد رسید.
شماره 018 ساعت 11:28 تمام
۰ نفر