۲۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9879835
T T
۰ نفر

سرمربی تیم فوتبال راه آهن

۲۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9879835
سرمربی تیم فوتبال راه آهن پگاه گیلان را برای بازیکنان آنالیز کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/06/26 ورزش.فوتبال .راه آهن سرمربی تیم فوتبال راه آهن ری عصر سه شنبه، تیم پگاه گیلان حریف آتی این تیم در لیگ برتر باشگاه های ایران را برای بازیکنان آنالیز کرد.
داود مهابادی عصر امروز در گفت وگو با ایرنا افزود: گروه آنالیز باشگاه راه آهن دو بازی تیم پگاه گیلان مقابل تیم های پیام مشهد و سایپا کرج را آنالیز و به خوبی از نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا شدند.
وی با بیان اینکه بیژن ذوالفقارنسب سرمربی پگاه گیلان، تیم هماهنگی را راهی لیگ برتر کرده است، اظهار داشت: این تیم از کناره ها به سمت دروازه حریفان حمله می کند که کادر فنی تیم راه آهن تمهیدات لازم را برای مهار حملات حریف اتخاذ کرده است.
مهابادی خاطر نشان کرد: در این نشست توجیهی، نکات لازم به بازیکنان ارائه شد تا آنان بتوانند با نتیجه مطلوبی به تهران باز گردند.
سرمربی تیم راه آهن با بیان اینکه حسین آشنا، رضا نور محمدی و هملت میختاریان به ترکیب این تیم باز گشته اند، افزود: راه آهن با تمامی نفرات خود عصر چهارشنبه عازم رشت می شود.
آخرین تمرین آماده سازی تیم راه آهن امشب در ورزشگاه اکباتان برگزار خواهد شد که در این تمرین بازیکنان به مرور تاکتیک های گروهی می پردازند.
دیدار تیم های راه آهن ری و پگاه گیلان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاههای ایران روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهید دکتر عضدی شهر رشت برگزار می شود.
تیم راه آهن ری هم اکنون با کسب تنها 5 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی این مسابقه ها قرار دارد.
9122 شماره 064 ساعت 17:19 تمام
۰ نفر