۲۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9879808
T T
۰ نفر

/دستور العمل رییس جمهور و اظهار نظر کارشناسان/

۲۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9879808
/دستور العمل رییس جمهور و اظهار نظر کارشناسان/ یاریار: برای پیشرفت در ورزش، دستورات رییس جمهوری را اجرایی کنیم ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/06/26 ورزش.سازمان ها و باشگاه ها .کارشناسان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان ایران گفت: دکتر احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان فردی است که به خوبی دغدغه های ورزشی را درک می کند و نامه وی به سازمان تربیت بدنی به خوبی بیانگر این موضوع است.
حسین یار یار روز سه شنبه با بیان این مطلب به ایرنا افزود: ورزش کشور امروزه از مسایلی رنج می برد که بعضا ریشه در فرهنگ و یا عادات فرهنگی ما دارد.
به عنوان مثال غالب مردم کارهای خود را به دقیقه نود واگذار می کنند و این مساله باعث می شود تا با فرصت سوزی های متعدد خود را به خطر اندازیم.
به گفته وی، برنامه ریزی مناسب از مسائل مهمی است که به آن بی توجهی می شود و با اولویت قرار دادن آن می توان امیدوار به پیشرفت ورزش از همه جهات بود.
وی در خصوص ارسال نامه رییس جمهور به سازمان تربیت بدنی گفت: ارسال این نامه کاملا به موقع و بجا بود، چرا که بخش قابل توجهی از ملت ایران از ناکامی های ملی پوشان در المپیک ناراحت شدند و این پیام را باید مرحمی بر زخم های دل آنان دانست.
یاریار با بیان اینکه امیدوار است دلایل این ناکامی ها هر چه سریعتر به اطلاع مردم برسد، تصریح کرد: برای پیشرفت در ورزش باید دستورات رییس جمهوری مو به مو اجرایی شود.
خاطر نشان کرد: باید از این ناکامی ها درس گرفت و برای آینده و رویدادهای مهم دیگر برنامه ریزی کرد.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان ایران همچنین تصریح کرد: دلایل ناکامی ملی پوشان در بازیهای المپیک به طور حتم نبود برنامه ریزی دقیق بود، چرا که اگر برنامه ریزی مناسبی برای بازیهای المپیک پکن وجود داشت، کاروان ورزشی 55 نفره ایران بیش از 2 مدال کسب می کرد.
به اعتقاد وی مسابقات المپیک نیازمند برنامه ریزی بلندمدت است و با توجه به این مهم و جذب نیروهای متخصص و کارآمد در سطوح مختلف می توان به آینده ورزش امیدوار بود.
شماره 037 ساعت 15:11 تمام
۰ نفر