۱۲ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9878881
T T
۰ نفر
احسان رجبی: برای بازگشت به تاتامی لحظه شماری می کنم ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/06/12 ورزش.رزمی.جودو احسان رجبی چهره صاحب نام وزن 100 کیلوگرم تیم ملی جودو ایران گفت: برای بازگشت به تاتامی و پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی لحظه شماری می کنم.
این جودوکار جوان که اکنون دوران نقاهت خود را پس از انجام عمل جراحی پشت سر می گذارد، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 2 ماه قبل زانوی خود را که دچار پارگی رباط صلیبی و مینیسک شده بود به تیغ جراحان سپردم و حالا با پشت سر گذاشتن دوران درمان، برای بازگشت دوباره به تاتامی لحظه شماری می کنم.
وی افزود: خوشبختانه راه رفتن آرام را آغاز کرده ام و با حضور در آکادمی ملی المپیک و انجام تمرینات سبک به دنبال این هستم تا هرچه سریعتر به دنیای قهرمانی بازگشته و برای تیم ملی به میدان بروم.
رجبی تصریح کرد: من برای بدست آوردن پیراهن تیم ملی جودو ایران زحمات فراوانی کشیده و چند سال صبر کردم و حالا آن را با بروز مصدومیت به راحتی از دست نمی دهم.
وی در خصوص تیم ملی جودو ایران گفت: هر چند که نتوانستیم در بازیهای المپیک 2008 پکن صاحب مدال شویم اما به طور یقین با تلاش بیشتر می توانیم در بازیهای المپیک 2012 لندن، مشکلات موجود را برطرف کرده و امیدواریم که مدال المپیک را برای اولین بار بدست آوریم.
3783 شماره 056 ساعت 16:48 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش