۲۹ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9877936
T T
۰ نفر
دیدار وزیر ورزش تانزانیا با رییس سازمان تربیت بدنی ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/05/29 ورزش.داخلی .رئیس سازمان تربیت بدنی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در دیدار معاون نخست وزیر و وزیر اطلاع رسانی، فرهنگ و ورزش تانزانیا ، از ارتباطات ورزشی با این کشور استقبال کرد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از سایت سازمان تربیت بدنی، در این دیدار محمد علی آبادی با توجه به درخواست علی جمعه شمعونا از توسعه ارتباطات و همکاریهای ورزشی با کشور دوست و مسلمان تانزانیا استقبال کرد و گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آفریقایی همواره بعد از انقلاب اسلامی رو به توسعه بوده است و ما علاقه مندیم که روابط خود را با تانزانیا با توجه به پیشینه فرهنگی و اسلامی دوکشور در همه زمینه ها و از جمله ورزش توسعه دهیم.
وی با اشاره به جایگاه خوب ورزش در کشور ابراز آمادگی کرد تا تجربه ها و توانمندیهای ورزشی ایران بنا بر پروتکلی در اختیار تانزانیا قرار گیرد.
در این دیدار علی جمعه شمعونا معاون نخست وزیر و وزیر اطلاع رسانی، فرهنگ و ورزش کشور تانزانیا نیز با اشاره به جایگاه ورزش در این کشور و نیاز به توسعه روابط ورزشی با کشورهایی چون ایران گفت: برای ما توسعه ارتباطات ورزشی با ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و معتقدیم این ارتباطات در زمینه انجام دیدارهای دوستانه و برپایی اردوهای مشترک می تواند تجارب خوبی را در زمینه توسعه ورزش در اختیار تیم های تانزانیایی قرار دهد.
وی با تاکید بر توسعه همکاریهای منطقه ای افزود: تانزانیا می خواهد سطح ورزش خود را توسعه داده و زمینه مدال آوری خود را در ورزش دنیا و بویژه بازیهای المپیک فراهم آورد.
1379 شماره 091 ساعت 19:24 تمام
۰ نفر