۲۹ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9877871
T T
۰ نفر

/اختصاصی ایرنا/

۲۹ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9877871
/اختصاصی ایرنا/ پاکیزه جم : بیرانوند در مسابقات از نظر روحی با مشکل روبرو می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/05/29 ورزش.وزنه برداری .علی پاکیزه جم سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران گفت : محسن بیرانوند وزنه بردار دسته 105کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران در بازیهای المپیک 2008 پکن ، در مسابقات از نظر روحی با مشکل روبرو می شود.
علی پاکیزه جم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد : محسن بیرانوند در تمرینات اردویی ، وزنه های خوبی را بالای سر خود می برد اما در هنگام مسابقات از نظر روحی تضعیف شده و نمی تواند از تمام قابلیت های خود به خوبی استفاده کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار گرفتن بیرانوند در گروه بی مسابقات وزنه برداری بازیهای المپیک 2008 پکن بر روی روحیه این وزنه بردار تاثیر منفی برجا گذاشت ، گفت : من اعتقادی به این موضوع ندارم. این وزنه بردار با توجه به رکودهایی که از خود به ثبت رسانده بود در این گروه قرار گرفت.
سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران در مورد عملکرد اصغر ابراهیمی گفت : این وزنه بردار نتوانست رکوردهای گذشته خودش را در این بازیها دوباره تکرار کند و در حرکت دو ضرب عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت نرساند.
پاکیزه جم درباره رشید شریفی افزود : شریفی نیز شرایط مشابه ای با بیرانوند دارد. این وزنه بردار برای اولین بار ، حضور در بازیهای المپیک را تجربه می کند و کسب مدال توسط او دور از دسترس است.
سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران اعتقاد دارد که عملکرد دو وزنه بردار ایرانی در بازیهای المپیک 2008 پکن خوب نبود و در همین راستا تاکید کرد که نسل گذشته وزنه برداری ایران افتخارات زیادی را نصیب میهن عزیزمان کرده است.
وی گفت : برای اینکه این افتخارات توسط نسل تازه وزنه برداری ایران دوباره تکرار شود ، نیاز مبرمی به زمان بیشتری است و باید کارهای زیربنایی و توجه به وزنه برداران پایه در دستور کار فدراسیون وزنه برداری قرار گیرد.
شماره 026 ساعت 11:14 تمام
۰ نفر