۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9868770
T T
۰ نفر

پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر تیم ازبکستان

۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9868770
پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر تیم ازبکستان ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/02/05 کلیات تیم ملی فوتسال ایران که برای انجام چند دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ازبکستان در تاشکند بسر می برد،امروز پنجشنبه در دومین دیدار، تیم ملی این کشور را بانتیجه 3برصفر شکست داد.
به گزارش ایرنا، گلهای این دیدار را که در ورزشگاه سرپوشیده یونس آباد تاشکند برگزار شد، علی اصغر حسن زاده و مسعود دانشور در نیمه اول و محمد کشاورز در نیمه دوم به ثمر رساندند.
دیدارنخست تیمهای ملی فوتسال ایران و ازبکستان نیز که سه شنبه گذشته برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ایران به پایان رسید.
پیش از این قرار بود چهار تیم قرقیزستان ، اوکراین ، ایران و ازبکستان مسابقات چهارجانبه ای را برگزار کنند اما تیم قرقیزستان بعلت مشکلات مالی و تیم اوکراین بعلت تقارن این مسابقات با حضور این تیم در ژاپن موفق به حضور در ازبکستان نشدند.
محمدرضا حیدریان ، احمد پری آذر، وحید شمسایی ، جواد اصغری مقدم ، علی اصغر حسن زاده ، محمد هاشم زاده ، محمدرضا زحمتکش ، حمیدرضا ابرار نیا، مصطفی نظری ، محمد طاهری ، مجید لطیفی ، محمد کشاورز، مسعود دانشور و مرتضی عظیمی اعضای تیم اعزامی به ازبکستان هستند.
شماره 032 ساعت 15:50 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش