۲۲ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9838128
T T
۰ نفر
سرمربی بسکتبال شهرکرد: محرومیت تماشاگران برنامه های تیم را بر هم زد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/22 ورزش.بسکتبال.لیگ برتر شهرکرد - سرمربی تیم بسکتبال شهرکرد گفت: محرومیت تماشاگران شهرکردی باعث بر هم خوردن برنامه های و عدم تمرکز این تیم شد.
دژان گروکایچروز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم شهرکرد برای پیروزی مقابل تیم حفاری ملی اهواز برنامه ریزی زیادی کرده بود تا جزو هشتم تیم جدول رده بندی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: تیم شهرکرد به گونه ای برنامه ریزی کرده بود که پس از پیروزی در برابر تیم ملی حفاری اهواز در برابر تیم های بزرگی مانند راه و ترابری ساری، شهرداری گرگان، توزین الکتریک و مهرام بازی های راحتی داشته باشد.
به گفته وی، محرومیت ناگهانی تماشاگران، تمرکز تیم بسکتبال شهرکرد را به هم زد و این تیم نتوانست برنامه های خود را دنبال کند.
وی گفت: تیم بسکتبال شهرکرد روند خوبی برای پیروزی ها خانگی داشت که با محرومیت تماشاگران و بر هم خوردن برنامه های این تیم، بازیکنان انرژی خود را برای بازی های بعد هدر دادند.
سرمربی تیم بسکتبال شهرکرد افزود: تماشاگران سرمایه اصلی ورزش هستند و حضور آنها در یک مسابقه به صورت ناخودآگاه برای بازیکنان میزبان ایجاد انگیزه می کند و عدم حضور تماشاگران باعث افت بازی بازیکنان میزبان می شود.
به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال شهرکرد در رده نهم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد و برای قرار گرفتن در مکان هشتم روزهای سختی را پیش رو دارد.
تیم بسکتبال شهرکرد در برابر ملی حفاری بدون تماشاگر بازی کرد و همین عامل باعث از دست دادن فرصت قرار گرفتن در رده هشتم برای این تیم با سابقه بسکتبال ایران شد.
7359/671/1594 شماره 026 ساعت 11:52 تمام
۰ نفر