۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9835988
T T
۰ نفر
کفاشیان: باید درباره حق پخش تلویزیونی تصمیم بزرگی بگیریم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/03 ورزش.فوتبال.ایران تهران - رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: باید درباره پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات به باشگاه های فوتبال تصمیم بزرگی بگیریم.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان در مجمع مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر با اشاره به ایجاد استقلال برای سازمان لیگ گفت: این استقلال باید به سایر بخش های فدراسیون نیز منتقل شود.
وی افزود: سیاست فدراسیون در این سه سال اجرای واقعی اساسنامه فیفا و AFC بوده است. رییس فدراسیون واقعا نمی تواند در همه بخشهای مدیریت فوتبال پاسخگو باشد و باید براساس اساسنامه، در هر بخش بر اساس سیاست های کلی ارائه شده کار به صورت مستقل پیش برود.
وی ادامه داد: عملکرد سازمان لیگ برتر فوتبال، سازمان لیگ برتر فوتسال و آکادمی ملی فوتبال نشان می دهد که این استقلال تا چه میزان برای فوتبال کشور مفید است.
کفاشیان اظهار داشت: امکانات ما جوابگوی انتظارات مردم از فوتبال ایران نیست و ما مشکلات عدیده ای درباره هزینه ها و درآمدها داریم.
وی تصریح کرد: کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در سه سال گذشته چهل و پنج میلیارد تومان درآمدزایی داشته که حدود شصت درصد آن درآمدهای سازمان لیگ بوده است.
رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: یک از سودآورترین منابع درآمدی فوتبال حق پخش تلویزیونی است که باید علت پرداخت نشدن آن به باشگاه های داخلی از طرف فدراسیون فوتبال بررسی شود.
وی ادامه داد: اگر مبلغ واقعی حق پخش تلویزیونی به فوتبال پرداخت نشود باید منتظر مرگ فوتبال ایران باشیم.
کفاشیان افزود: اردیبهشت ماه سال 90 قرارداد فدراسیون فوتبال با صدا و سیما به پایان می رسد و باید در این باره یک تصمیم بزرگ بگیریم ، حتی اگر قرار باشد که بازی ها از تلویزیون پخش نشوند باید حق فوتبال را بگیریم.
2024/1647 شماره 055 ساعت 13:29 تمام
۰ نفر