۲۴ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9835155
T T
۰ نفر
مرفاوی: تیم مس با تسلط بر بازی مقابل استیل آذین پیروز میدان شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/24 ورزش.داخلی.فوتبال کرمان - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم ما با تسلط بر بازی توانست در تمامی صحنه ها دیدار را کنترل کند و سرانجام پیروز میدان شود.
به گزارش ایرنا، صمد مرفاوی شامگاه یکشنبه پس از دیدار دو تیم مس کرمان و استیل آذین در جمع خبرنگاران افزود: این دیدار را خوب آغاز کردیم تا به گل رسیدیم و البته از موقعیت های بسیاری نیز استفاده نکردیم.
وی با اشاره به اینکه پیروزی با اختلاف یک گل برای هیچ تیمی قابل اطمینان نیست، ادامه داد: تیم استیل آذین با تغییر سیستم و جابه جایی چهار تا پنج بازیکن خود، نوع بازی خود را در زمین تغییر داد اما تیم مس در همه شرایط بر بازی مسلط بود.
مرفاوی با تاکید بر اینکه بازیکنان مس در این دیدار خوب و دونده ظاهر شدند، خاطرنشان کرد: اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری را انجام داده بودند گلهای بیشتری را به ثمر رسانده بودیم.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به دلیل اینکه در دو دیدار گذشته شکست را پذیرفته بودیم بازیکنان ما در این دیدار استرس داشتند و می خواستند هر چه زودتر با زدن گل کار را تمام کنند.
وی بیان کرد: در نیمه اول ادینهو موقعیت های خوبی را داشت و می توانست با پاس دادن به سایر بازیکنان آنها را به گل تبدیل کند اما فکر می کرد می تواند خودش گل بزند و پاس نداد.
مرفاوی اظهار داشت: در نیمه دوم به دلیل صحبت هایی که با او در رابطه با پاس دادن به بازیکنانی در موقعیت های بهتر برای به ثمر رساندن گل انجام شد، او دیگر بیش از اندازه گذشت کرد و در برخی مواقع که خودش می توانست گل بزند پاس می داد.
وی با اشاره به اینکه همکاری و هماهنگی لازم در بین بازیکنان تیم مس کرمان وجود دارد، افزود: نبی الله باقری ها از دو روز گذشته تمرینات خود را با تیم آغاز کرده است و چون آمادگی لازم را نداشت در لیست 18 نفره تیم قرار نگرفت.
مرفاوی همچنین در رابطه با عادل کلاه کج نیز گفت: کمیته انضباطی در رابطه با این بازیکن تصمیم خواهد گرفت.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان خاطر نشان کرد: در این دیدار از شجاع خلیل زاده نیز در ترکیب تیم استفاده کردیم و با توجه به اینکه او توانایی بالایی دارد باید در ادامه بیشتر کار کند و در خدمت تیم باشد.
وی در بخش دیگری گفت: تنها تیم مس کرمان در دور برگشت رقابت های لیگ برتر دو دیدار ابتدای نیم فصل دوم و همچنین دو دیدار آینده خود مقابل استقلال و تراکتورسازی را در خارج از خانه بازی می کند و این شرایط خوبی برای تیم ما محسوب نمی شود.
وی با اشاره به حضور بهنام سعیدی فرماندار کرمان پس از این دیدار در جمع بازیکنان در رختکن و تبریک به این تیم ادامه داد: هنگامی که مسوولان به فوتبال مس علاقه نشان دهند همین مسئله پشتوانه خوب برای ایجاد انگیزه بیشتر در بازیکنان خواهد شد.
مرفاوی بیان کرد: اینکه مسوولان از نزدیک به تماشای بازی مس می پردازند و با بازیکنان گفت و گو می کنند، باعث ایجاد روحیه خوب در بازیکنان می شود.
تیم مس کرمان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر عصر روز یکشنبه با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم استیل آذین به پیروزی رسید.ک/2 7443/2624/ 3404 شماره 161 ساعت 19:07 تمام
۰ نفر