۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9812404
T T
۰ نفر

رییس فدراسیون هندبال اعلام کرد:

۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9812404
رییس فدراسیون هندبال اعلام کرد: کسب سهمیه المپیک اولویت اصلی فدارسیون هندبال ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/27 ورزش.هندبال.رییس فدراسیون بجنورد _ رییس فدراسیون هندبال گفت: برنامه اصلی این فدراسیون در سال جاری شرکت در مسابقات انتخابی و کسب سهمیه المپیک است.
جلال کوزه گری پنجشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: برای کسب سهمیه المپیک باید با 11 تیم حاضر در این مسابقات به رقابت بپردازیم تا بتوانیم جواز ورود به المپیک را کسب کنیم.
وی افزود: رقابتهای انتخابی المپیک در دو گروه شرق و غرب آسیا برگزار می شود که از هر گروه یک تیم جواز حضور در مسابقات المپیک را کسب خواهد کرد.
کوزه گری افزود: البته تیم های دوم این گروه ها نیز با تیم دوم قاره های دیگر به صورت پلی آف به رقابت می پردازند و یک تیم از این گروه نیز به المپیک صعود خواهد کرد.
وی گفت: ما در سه رده سنی در مسابقات انتخابی المپیک شرکت می کنیم و در حال حاضر اردوی مسابقات انتخابی در هر سه رده سنی در سطح کشور در حال برگزاری است و ما تمام امکانات خود را در این بخش بسیج کرده ایم.
رییس فدراسیون هندبال کشور اظهار داشت: در سال جاری برنامه ریزی لازم برای شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا نیز صورت گرفته و در این زمینه نیز اردوی تیم ملی هندبال در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود.
کوزه گری برگزاری مسابقات هندبال ساحلی آسیایی را از دیگر برنامه های مورد نظر این فدراسیون در سال جاری عنوان کرد.
وی در مورد مشکل حمایت مالی از تیم ها نیز گفت: حامی و پشتیبان مالی مهمترین مشکل برای رشته های ورزشی ما در سطح کشور بخصوص در رشته هندبال است که در این بخش می توان با پخش تلویزیونی مسابقات تا حدودی این مشکل را حل کرد.
رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی اظهار داشت : در این خصوص مذاکراتی برای پخش رقابت های لیگ برتر با مسوولان صدا و سیما صورت گرفته که امیدواریم نتیجه بخش باشد.
ک/3 / 2712/626 شماره 067 ساعت 23:48 تمام
۰ نفر