۱۸ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9811651
T T
۰ نفر
پلیس در مورد برگزاری دیدار دوستانه انگلیس و هلند تصمیم می گیرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/18 ورزش.خارجی.فوتبال تهران - اتحادیه فوتبال انگلیس در پی ناآرامی های لندن اعلام کرد، پلیس تصمیم نهایی را در مورد برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی این کشور مقابل هلند در ورزشگاه ویمبلی خواهد گرفت.
به گزارش ایندیپندنت، تا کنون گزارش هایی از خشونت و ناآرامی در هارلسدن و مرکز خرید برنت کراس که هر دو در نزدیکی ورزشگاه ویمبلی واقع شده اند، منتشر شده است به همین دلیل قرار شده است پلیس به عنوان مسوول برقراری نظم عمومی در خارج از ورزشگاه در مورد برگزاری تیم ملی انگلیس تصمیم بگیرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس تا دیشب از برگزاری این دیدار خبر داده بود اما با توجه به اینکه شرایط لندن در هر لحظه تغییر می کند، ممکن است برنامه تغییر کند.
انتظار می رود مسابقه دو تیم انگلیس و هلند طبق معمول جمعیت بسیاری را به ورزشگاه بکشاند به طوریکه تا کنون حدود 70 هزار بلیت این مسابقه فروخته شده است.
به دلیل ناآرامی های اخیر مسابقات امشب کارلینگ کاپ بین وستهام با آلدرشات و همچنین چارلتون با ریدینگ به توصیه پلیس لغو شده اند. بازی دو تیم کریستال پالاس و کراولی تاون نیز قرار است لغو شود.
سخنگوی پلیس لندن در این باره گفت: پلیس قبل از برگزاری هر مسابقه فوتبالی، شرایط را بررسی می کند.
بنابراین گزارش، فابیو کاپلو سرمربی انگلیس برای بازی با هلند چهار تن از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت. فرانک لمپارد به دلیل بیماری آنفلوآنزا نمی تواند بازی کند، جک ویلشر و مایکل کاریک مصدوم هستند و استیون جرارد مدتی است دور از میادین به سر می برد.
1440**9126 شماره 032 ساعت 11:29 تمام
۰ نفر