۱۵ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9809067
T T
۰ نفر
یک سایت عربی قرارداد کرار جاسم با استقلال را 420 هزار دلار اعلام کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/15 ورزش.توپی.فوتبال اصفهان - سایت استاد دوحه قطر ، میزان قرارداد کرار جاسم بازیکن عراقی فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز که با تیم استقلال تهران قرارداد بسته است را 420 هزار دلار و مدت زمان آن را دو فصل اعلام کرد.
به گزارش ایرنا ، جاسم کرار در گفت وگو با سایت یاد شده ، از میزان عقد قرارداد خود با استقلال تهران ابراز رضایت کرده است .
جاسم کرار در عین حال تصریح کرد: باشگاه استقلال تهران بیش از آنچه سقف قرارداد تعین شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران به من پرداخت کرده است.
وی از پیوستن به تیم استقلال ایران ابراز خشنودی کرد و افزود: پیشنهادهایی بیشتر از آنچه با استقلال قرارداد بستم دریافت کردم اما ترجیح دادم به استقلال ایران بروم زیرا این تیم یکی از قوتیرین تیم های ایران و آسیا می باشد.
بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال ایران اظهارداشت : بازی در تیم استقلال ایران تجربه جدیدی برای من است و مطمئن هستم با این تیم می توانم به موفقیت های خوبی دست یابم و در سطح بالاتری قرار بگیرم.
وی تاکید کرد: تجربه زیادی در لیگ برتر ایران همراه با تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران بدست آورده ام.
7132/ 3404 شماره 067 ساعت 16:03 تمام
۰ نفر