۲ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9807875
T T
۰ نفر
مس کرمان زیر نظر مرفاوی در ترکیه اردو می زند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/02 ورزش.داخلی.فوتبال.مس کرمان کرمان _ سرمربی تیم مس کرمان گفت: تیم مس کرمان از روز پانزدهم تیرماه جاری به مدت 10 روز در ترکیه اردویی را برای هماهنگی بیشتر بازیکنان با یکدیگر و آمادگی جسمی آنها برگزار خواهد کرد.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی باشگاه مس کرمان، صمد مرفاوی افزود: کادر فنی و بازیکنان جدید تیم مس کرمان از هفته آینده به تدریج معرفی خواهند شد اما سیاست کلی ما با توجه به اعلام باشگاه، توجه به جوانگرایی و پرورش استعدادهای استانی است.
وی ادامه داد: در این راستا در چند سال اخیر کارهای ارزنده ای انجام شده است و ما هم به عنوان مربیان این کشور خود را موظف به خدمت به این افراد جوان و مستعد می دانیم.
مرفاوی، در مورد بازیکنان جدا شده از جمع این تیم اظهار داشت: تاکنون نبی اله باقری ها، محمد منصوری و پیروز قربانی از جمع ما جدا شده اند که برای آنها آرزوی موفقیت دارم.
سرمربی تیم مس کرمان گفت: اگر کسی به فکر تغییر تیم و باشگاه خود هست، بهتر است هر چه زودتر اعلام کند تا باشگاه مربوطه با باشگاه مس وارد مذاکره شود.
وی ادامه داد: ملی پوشان تیم مس کرمان نیز از شنبه باید در تمرینات حاضر و فقط ملی پوشان تیم ملی امید اجازه دارند شنبه و یکشنبه هفته آینده استراحت داشته باشند.
مرفاوی اظهار داشت: خوشبختانه با مساعدت مسوولان باشگاه مس کرمان، مبالغ تسویه حساب تمامی بازیکنان آماده است و از روز شنبه هفته آینده تمرینات آمادگی فصل جدید به صورت جدی آغاز خواهد شد.
وی افزود: شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد و فقط در بعضی پست ها نیاز به تقویت داریم که کمیته نقل و انتقالات باشگاه بازیکنان مورد نظر را پیگیری می کند و امیدواریم تا بتوانیم نیازهای خود را تامین کنیم هر چند وضعیت حاکم بر بازار نقل و انتقالات منطقی و شفاف نیست.
سرمربی تیم مس کرمان با تاکید بر اهمیت رعایت نظم و انضباط تیمی افزود : بدون نظم و انضباط هیچ تیمی موفق نخواهد شد و به ویژه در فوتبال ما مسائل انضباطی و اخلاقی اهمیت ویژه ای دارد.
وی افزود: انتظار داریم که بازیکنان اهمیت موضوع را درک کنند تا راندمان بهتری داشته باشیم.
مرفاوی تاکید کرد: هر بازیکنی که به هر دلیلی روز شنبه خود را به تمرینات تیم نرساند، دلش با ما نیست و باید تکلیف خودش را هرچه سریعتر مشخص کند.ک/1 7443/2624 شماره 024 ساعت 14:44 تمام
۰ نفر