۱۷ بهمن ۱۳۸۳، ۰:۰۱
کد خبر: 9786346
T T
۰ نفر
کارگاه آموزشی "بازاریابی و آمار جهانگردی" فردا گشایش می یابد # تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/11/83 داخلی.فرهنگی.گردشگری.بازاریابی. نخستین کارگاه "آموزشی بازاریابی و آمار جهانگردی" با حضور مسوولان فرهنگی واقتصادی 18 بهمن ماه در هتل لاله تهران گشایش می یابد. به گزارش روزشنبه اداره کل ارتباطات و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، این کارگاه چهار روزه از سوی دفتراموربین الملل و سازمان های تخصصی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همکاری سازمان جهانی جهانگردی برگزار می شود. "آشنایی و گسترش همکاری ها باسازمان جهانی جهانگردی "، " معرفی سیاست جهانگردی و استراتژی های بازاریابی شامل اهداف راهبردی بازاریابی، بازارهای هدف و نحوه دسترسی به آن ها"از جمله موضوعاتی است که دراین کارگاه آموزشی مطرح می شود. "جایگاه و نقش تبلیغات و بازاریابی در توسعه جهانگردی کشور به معنای تقویت مشارکت بخش خصوصی و دولتی و تشکیل کمیته مشترک از نمایندگان هر دو بخش برای هماهنک سازی فعالیت ها در راستای اهداف ملی بازاریابی و تبلیغات از دیگر موضوعاتی که در کارگاه آموزشی بازاریابی و آمار جهانگردی به آن پرداخته خواهد شد. براساس این گزارش،"تحقیقات بازار"،"بکارگیری فناوری های جدید اطلاعاتی در زمینه تبلیغات بازاریابی چون وب سایت های تبلیغاتی و ظرفیت سازی "،"تقویت ساختار تشکیلاتی و اتخاذ روش های نوین مدیریت تبلیغات وبازاریابی با استفاده از تجربیات کشورهای موفق از جمله دروس آموزشی در این کارگاه است. دراین کارگاه همچنین موضوعاتی با عنوان های "آمار ونقش آن در برنامه ریزی برای توسعه جهانگردی"، "استانداردهای بین المللی و روش های آمارگیری در دو بخش جهانگردی بین المللی و جهانگرد داخلی"، "محاسبه اثرات اقتصادی جهانگردی"، "حساب اقماری جهانگردی"، "تقویت و گسترش مشارکتی بین سازمانی" و "بهبود سیستم آمارگیری" مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. در این کارگاه آموزشی که تا 21 بهمن ماه ادامه دارد،"جان کستر" مسوول بخش اطلاعات بازار و تبلیغات جهانگردی سازمان جهانی جهانگردی نیز حضور خواهد داشت. فراهنک 1828/1917
۰ نفر