۲۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9690774
T T
۰ نفر
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 88 دانشگاه آزاد از دوم بهمن آغاز می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/29 فرهنگی.دانشگاه.آزاد ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1388 دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه آغاز می شود و تا 15 بهمن ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام داوطلبان این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود.
داوطلبان می توانند برای پس از تهیه دفترچه راهنمای آزمون و کارت اعتباری ثبت نام از دفاتر پستی سراسر کشور با مراجعه به پایگاه الکترونیکی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی org.azmoon.www نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
فارغ التحصیلان رشته های کارشناسی که مدارک آنها مورد تایید مراجع ذیصلاح است می توانند بدون توجه به رشته تحصیلی کارشناسی خود در رشته مورد علاقه شان ثبت نام کنند.
فارغ التحصیلان ممتاز واحدها، مراکز و آموزشکده های دانشگاه آزاد اسلامی که متقاضی ثبت نام بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد هستند هم باید با مراجعه به دفترچه راهنمای این دوره و اطلاع از ضوابط و شرایط مربوطه نسبت به ثبت نام از طریق پایگاه الکترونیکی مرکز آزمون اقدام کنند.
دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای استفاده داوطلبان از 30 دی ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی .azmoon.www net قرار گرفته است.
شماره 092 ساعت 16:50 تمام
۰ نفر