۱۳ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9636849
T T
۰ نفر
پژوهشگران برای ارایه طرحهای پژوهشی با موضوع وقف تا 30 آذرفرصت دارند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/13 فرهنگی.معارف.سازمان اوقاف تهران - کارشناس اداره تحقیق و پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: پژوهشگران و محققان تا 30 آذرماه فرصت دارند تا کارهای تحقیقی و پژوهشی خود با موضوع وقف را در اختیار این اداره قرار دهند.
داود نصرآبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: این طرح در راستای ارایه راهکارهای علمی توسط محققان و پژوهشگران به منظور رفع برخی نیازها و مشکلات گریبانگیر سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند طرحهای تحقیقاتی خود را در قالب موضوعاتی چون تهیه و تدوین طرح ارتقای بهره وری موقوفات کشور مطابق با نیات واقفین، راهکارهای بهبود و اثربخش سازی فعالیتهای ترویج وقف با رویکرد بازشناسی و بازسازی تصور عمومی ایرانیان از وقف و امور خیریه و ظرفیت سنجی و طراحی فعالیتهای متنوع فرهنگی - اجتماعی در بقاع متبرکه در قالب طراحی الگوی جامع مدیریت فرهنگی بقاع متبرکه ارسال کنند.
نصرآبادی بررسی و طراحی مدل جامع مشارکت های مردمی در مدیریت بقاع و اماکن متبرکه و طرح جامع مدیریت بهینه منابع انسانی سازمان اوقاف و امور خیریه را از دیگر موضوعهای این طرح ذکر کرد.
وی تصریح کرد که ارایه مستندات مربوط به سوابق پژوهشی و مدرک تحصیلی، پس از پذیرش پرسشنامه طرح توسط محققان و پژوهشگران ضروری است.
کارشناس اداره تحقیق و پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه یادآورشد: تمامی طرحها پس از مدت تعیین شده از سوی کارشناسان و کمیته مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و طرحهای برتر که قابلیت اجرایی دارند انتخاب و اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این طرح می توانند به سایت سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی ir.awqaf.www مراجعه کرده و نسبت به تهیه و تکمیل فرم پرسشنامه طرح پژوهشی اقدام کنند.
نصرآبادی اظهار داشت: محققان و پژوهشگران می توانند از دو طریق پست سفارشی به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، اداره تحقیق و پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه و یا نشانی الکترونیکی oghaf_research@ ir.awqaf طرحهای پژوهشی خود را ارسال کنند.
فراهنگ ** 1588**1883 شماره 048 ساعت 14:01 تمام
۰ نفر