۱ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9618595
T T
۰ نفر
مجموعه جدید خانه مهر در سیمای سمنان در حال تهیه است ...................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/08/1390 فرهنگی.صدا و سیما.خانواده.جهاد اقتصادی سمنان - مجموعه جدید خانه مهر با موضوع خانواده از سیمای مرکز سمنان در حال تهیه و تولید است.
در این برنامه 78 قسمتی موضوعاتی چون خانواده و فرهنگ استفاده از رسانه، آموزش مهارتهای مدیریتی در خانواده، حقوق کودک، تربیت گلخانه ای فرزندان، تربیت دینی فرزندان و ... مورد بررسی قرار می گیرد. این برنامه همچنین دارای بخشهایی نظیر کدبانو (غذاهای محلی)، گزارش، نمایش و بحث کارشناسی است.
روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان روز یکشنبه در گزارش دیگری از تهیه و تولید برنامه ای رادیویی با عنوان "فصل شکوفائی" در این مرکز خبر داد.
این برنامه ویژه سال جهاد اقتصادی است که به مسائل مختلف در باره جهاد اقتصادی، راههای پیشرفت اقتصادی در جامعه، برنامه ریزی های کلان اقتصادی، بررسی فعالیتهای مردمی و دولتی در سال جهاد اقتصادی و ... می پردازد.
در این برنامه از سخنان بزرگان و مسوولان از جمله سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و ریاست جمهوری بحث های کارشناسی و برای تبیین موضوع برنامه استفاده می شود.
همچنین پیامدهای مردمی در ارتباط با موضوع برنامه و گزارشهایی از عملکرد دستگاههای مختلف اجرایی در سال جهاد اقتصادی از دیگر بخشهای این برنامه است.ک/1 599/608
۰ نفر