۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9617641
T T
۰ نفر
اعتقادی به جنگ فرهنگی ندارم چرا که هیچ وقت فرهنگ با فرهنگ جنگ ندارد ....................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/07/1390 سیاسی.رییس جمهور.تالار وحدت.جشنواره رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعتقادی به جنگ فرهنگی در دنیا ندارم ، اظهار داشت: هیچ وقت فرهنگ با فرهنگ جنگ ندارد، چرا که فرهنگ برآمده از فصل مشترک انسان است و فصل مشترک همه انسان ها فطرت الهی است.
به گزارش ایرنا دکتر محمود احمدی نژاد دوشنبه شب در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال که در تالار وحدت برگزار شد،با بیان اینکه جنگ امروز جنگ بی فرهنگی با فرهنگ، و جنگ بی تمدنی با تمدن است، خاطر نشان کرد: آنچه که میان انسان ها مشترک است یگانه پرستی، پاکی و محبت است.
رییس جمهوری درا دامه افزود: انسان می تواند به جایی برسد که با قدرت اراده و تصمیم همه چیز را از جایی به جای دیگر منتقل کند.
وی با بیان اینکه این ظرفیت در عالم وجود دارد و خارج از توان انسان ها نیست، گفت: فرصت های علمی نامحدودند و ما در ابتدای کار قرار داریم.
به گفته رییس جمهوری ، فضای مجازی دریجه ای از عالم است، در واقع قطره ای از دریاست و دروازه های علم هنوز بطور کامل بر روی بشریت باز نشده است.
رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سرعت رشد و پیشرفت جوانان ایرانی بسیار بالاست خاطرنشان کرد: متخصصان ایرانی بویژه جوانان می توانند از این ظرفیت و استعدادهای خدادای که اکنون به خوبی در حال استفاده است ، برای رسیدن به قله های عالم دست یابند.
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی در فقر و اختلاف و کینه توزی و حقارت زندگی می کنند، اظهار داشت: خواسته همه بشریت داشتن یک زندگی سعادتمند و مرفه است.
وی با بیان اینکه سعادتمندی بشریت خواسته ملت ایران است، اظهار داشت: استعدادهایی در وجود انسان قرار دارد که بی پایانند.
**سیام 2023**1532**
۰ نفر