۲۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9609357
T T
۰ نفر
ماموریت رییس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران پایان یافت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/26 فرهنگی.یونسکو.چونلی هان تهران - ماموریت چهار ساله چونلی هان به عنوان رییس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران پایان یافت.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از کمیسیون ملی یونسکو، در مراسمی که به مناسبت پایان ماموریت چونلی هان در دفتر یونسکو در تهران برگزار شد، دبیر کل و روسا، کارشناسان و مسوولان کمیسیون ملی یونسکو حضور داشتند.
دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت جدی چونلی هان با کمیسیون و سایر مراکز مرتبط با حوزه فعالیت های کمیسیون تاکید کرد: با وجود تنوعی که در نوع فعالیت های دفتر منطقه ای یونسکو در تهران و کمیسیون ملی یونسکو وجود دارد اما این دو مرکز همیشه مانند یک گروه منسجم کارهای مرتبط را پیگیری می کردند.
محمدرضا سعید آبادی افزود: کمیسیون ملی یونسکو همکاری فعال خود را با دفتر منطقه ای یونسکو در تهران، رییس آینده و همکاران این دفتر ادامه می دهد و از تجربه چونلی هان نیز برای مشاوره در برخی امور استفاده خواهد کرد.
چونلی هان نیز در سخنان کوتاهی گفت: کمیسیون ملی یونسکو به دلیل دارا بودن اداره های تخصصی و افراد کار آزموده از مهمترین کمیسیون های ملی در دنیا به شمار می رود.
وی افزود که ایران میراث فرهنگی بسیار غنی دارد و این باعث افتخار من است که در این کشور خدمت کردم.
فراهنگ ** 2025 ** 1071 شماره 073 ساعت 16:29 تمام
۰ نفر