۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9364191
T T
۰ نفر
شریعتمداری: محور سازش در جهان اسلام باید رسوا شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/12 سیاسی.تقدیر.آزاده لبنانی مدیرمسئول کیهان با تاکید بر اینکه محور سازش در جهان اسلام باید رسوا شود ، گفت: چه کسی گفته خانواده ای در یک کشور توسط انگلیسی ها بر سر کار آیند و همه سرنوشت آن کشور را بر عهده بگیرند و هیچ کس نیز حق حرف زدن نداشته باشد؟ به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسین شریعتمداری عصر امروز شنبه در نشست در ستایش آزادی که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: باید یادآور شد که حسنی مبارک گذرگاه رفح را حتی برای نقل و انتقال زنان و کودکان باز نکرد.
مدیر مسوول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه چه کسی گفته ما باید شاهد ریختن 2500 تن بمب در 360 کیلومتر نوار غزه بر سر زنان وکودکان مظلوم باشیم ؟، گفت: باید تابوی مخالفت با ارسال سلاح به نیروهای مقاومت شکسته شود.
وی با اشاره به اینکه برخی از داستان ها را باید از آخر خواند، زیرا فصل های پایانی داستان بخش های نخستین آن را توضیح می دهند، اظهار داشت: داستان های سمیر قنطار، مصطفی دیرانی و عبدالکریم عبید از این دسته هستند.
شریعتمداری به وقایع انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: روز 17 بهمن 57 وزیر جنگ وقت اسراییل گفت در ایران زلزله ای به وقوع می پیوندد که قبل از همه اسراییل را به لرزه خواهد انداخت.
وی با بیان مطلب روز گذشته روزنامه هاآرتص اسراییل، ادامه داد: این روزنامه نوشته که حوادث اخیر باعث شده که در دنیا ما را جالوت می دانند و خواص وحزب الله را طالوت. مطلب هاآرتص درست است و واقعیتی است که آنها می خواهند آن را وارونه جلوه دهند.
وی با تاکید بر اینکه امروز نه اولمرت یهودی است، نه بوش مسیحی، و نه ملک عبدالله مسلمان، خاطرنشان کرد: امروز به قول رهبر انقلاب جنگ احزاب است وهمه گرد هم جمع شده اند تا این شعله برافروخته را خاموش کنند.
مدیر مسوول روزنامه کیهان تصریح کرد: داستان از آنجا آغاز شد و اتفاقات بعد از آن رخ داد که به برکت حضرت امام (ره ) نسخه اسلام ناب را بر کرسی حاکمیت نشاندیم به همین دلیل به جای اینکه برادران فلسطینی ما در کوریدور های سازمان ملل به دنبال حل قضیه باشند، انتفاضه به وجود می آید.
وی با تاکید بر اینکه مرزهای جغرافیایی مانع وحدت امت اسلامی نیست، تصریح کرد: محور اعراب و اسراییل بعد از انقلاب تغییر کرده و تبدیل به محور اسلام و صهیونیست شده و به گفته مقام معظم رهبری اکنون خاورمیانه تبدیل به ویترین شکست های پی در پی آمریکا و متحدانش شده است.
مدیر مسوول روزنامه کیهان تصریح کرد: پیوند امت اسلامی یعنی همان امت واحده اسلامی یکی از موارد مهمی است که باید بدان توجه کرد همانطور که اکنون تمامی فریادها در اقصی نقاط دنیا برای حمایت از غزه همصدا شده است.
شریعتمداری اضافه کرد: ما وارد سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شده ایم، امام (ره ) مبارزات را به بستر اصلی خود یعنی همان اسلام کشاند و از ملت های متفاوت امت واحده ساخت.
مدیر مسوول روزنامه کیهان تصریح کرد: در گذشته ای نه چندان دور، استعمارگران ملت ها را با ملیت هایشان مشخص می کردند و ظاهر آن را اینگونه نشان می دادند که این تقسیم بندی برای مقابله و حق گیری است اما واقعیت چیز دیگری و برای ایجاد تفرقه بود.
نشست در ستایش آزادگی که با حضور سمیر قنطار، مصطفی دیرانی و عبدالکریم عبید سه آزاده لبنانی که سال های طولانی در زندان های اسراییل در اسارت به سر می بردند، برگزار شد و این نشست بنای تقدیر از این سه آزاده را داشت.
پس از پایان جلسه و سخنرانی هر سه آزاده، لوح تقدیر به آنان اهدا شد، و در نهایت نیز با حضور در مزار شهدا در دانشگاه تهران، یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.
سیام 9130** شماره 085 ساعت 18:01 تمام
۰ نفر