۸ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9363675
T T
۰ نفر
میر حسین موسوی:نام من تنها به اوایل انقلاب سنجاق شده است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/08 سیاسی.موسوی.مدیریت میرحسین موسوی به تصویری که در ذهن مردم از اوایل انقلاب وجود دارد اشاره کرد و گفت: این تصویر ناشی از فضای خاص گفتمانی آن دوران به ویژه حضور امام بود و نام من تنها به آن دوران سنجاق شده است.
به گزارش ایرنا میرحسین موسوی که در دیدار با نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی سخن می گفت ضمن اعلام این مطلب افزود: مدیرانی که تحت تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی شکل گرفتند، بخشی از سرمایه های کشور هستند که تکرار نمی شوند.
موسوی تاکید کرد: همچنان که سرداران بزرگ دفاع مقدس که بخشی از آن ها شهید شده و بخشی در خدمت دفاع از کشور هستند قابل تکرار نیستند، در وضع کنونی ما به استفاده از این ظرفیت عظیم نیازمند تر از هر زمان دیگر هستیم وی به سرمایه هایی مانند اقتصاد حجیم، سلاحهای نظامی و متحدان فراوان، و ... که در اختیار کشورهای قوی دنیا است اشاره کرد و گفت: سرمایه های اصلی کشور ما اینها نیستند، سرمایه های اصلی کشور ما اعتماد مردم به یکدیگر و به حاکمیت است که از آن به نام سرمایه اجتماعی یاد می شود.
موسوی خاطره ای از سفر خود در سال 1369 به کشور برزیل و آرژانتین تعریف کرد و گفت در آن دوران کشور برزیل اقتصاد قوی ای داشت اما در عین حال در این کشور 7 میلیون کودک خیایانی نیز وجود داشت. وی سپس این سوال را مطرح کرد که ما به دنبال چه جامعه ای هستیم آیا اقتصاد قوی ای که 7 میلیون کودک خیابانی به دنبال دارد مطلوب است ؟ مهندس موسوی خاطر نشان کرد مشکل منابع کم یاب همیشه گریبان گیر کشور ما بوده است. در کنار ارز، موقعیت های سیاسی و اجتماعی هم جزو منابع کم یاب هستند. هرچه این منابع در جهت اهداف راهبردی تر استفاده شود احتمال فساد نیز کمتر می شود.
شماره 118 ساعت 16:21 تمام
۰ نفر