۶ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9363361
T T
۰ نفر

مشاور رییس جمهوری:

۶ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9363361
مشاور رییس جمهوری: سران رژیم صهیونیستی به دلیل کشتار مردم غزه باید محاکمه شوند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/06 سیاسی.غزه.مشاور رییس جمهوری مشاور رییس جمهوری در امور روحانیت گفت: سران رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات و کشتار مردم مظلوم غزه باید محاکمه شوند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی ریا درمراسم عزاداری امام حسین (ع) که از طرف هیات فرهنگی مذهبی فدائیان ولایت قم در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) برگزار شده بود ، افزود: اشغالگران قدس در مدت 22 روز یک میلیون کیلو بمب بر سر مردم مظلوم غزه فرو ریختند که هزاران نفر انسان بیگناه مجروح وبه شهادت رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این ماجرا سازمانها و نهادهای مدنی حقوق بشر در سکوت فرورفته بودند.
بی ریا، با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای تداوم زندگی سکولار خود دنبال نابودی ارزشهای اسلامی هستند گفت: سردمداران کفر جهانی دنبال نابودی کانونی هستند که اسلام ناب محمدی از آنجا به سراسر دنیا منتشر می شود.
وی ادامه داد: آنها از طریق نرم افزاری و سخت افزاری برای از بین بردن دین به صحنه آمده اند ودر تمام دنیا فساد اخلاقی را ترویج و دنیاطلبی را به عنوان مدرنیته و تمدن معرفی می کنند.
بی ریا تصریح کرد: هر گاه که از طریق نرم افزاری نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، دست به شمشیر و اسلحه می برند.
وی با اشاره به اینکه امروز ما مانند دوران امام حسین (ع)است گفت: بسیاری از کسانی که مدعی مسلمان بودن دارند مانند منافقان در کنار دشمنان حماس و اسرائیل ایستاده و از آنان حمایت می کردند.
بی ریا تصریح کرد: برخی از این منافقان برای اینکه مردم دست از حمایت حماس بردارند تبلیغاتی از جمله اینکه فلسطینی ها ناصبی هستند،به راه انداختند ولی مردم بدانند که این شایعات کهنه و کذب است.
وی گفت: برخی کشورهای عربی نیز با این ترفند که حماس از عربیت واسلامیت خارج شده و به بازویی برای ایران تبدیل شده است دنبال نابودی مقاومت بودند.
بی ریا تصریح کرد: امروز غزه یک کشور و دارای حکومت مردمی و اسلامی اصیل است و روحیه مقاومت حسینی نیز در مردم غزه نهفته است.
وی ادامه داد: مردم مسلمانان باید هوشیار باشند که کمک ها و حمایت های آنها توسط برخی دولتها به ان منافقی که در کنار اسرائیل ایستاده بود، سرازیر نشود بلکه به خود مردم غزه کمک کنند.
وی تصریح کرد: سران برخی کشورهای اسلامی از اینکه حماس مدل یک حکومت اسلامی را در غزه پیاده کند،هراس دارند و با هر وسیله ای دنبال از بین بردن دولت اسماعیل هنیه بودند.
بی ریا اظهار داشت: سید حسن نصرالله از نظر فکری و روانی در کنار جمهوری اسلامی ایران و افکار عمومی جهان نقش مهمی در تقویت روحیه مقاومت ایفا کرد.
وی با اشاره به اینکه مدل مقاومت حماس شبیه حزب الله لبنان بود،گفت: مجاهدان حزب الله لبنان شیوه مقابله با رژیم صهیونیستی را به رزمندگان حماس آموزش دادند.
بی ریا خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی و حامیان وی به ظاهر قدرتمند هستند ولی فکرها در تسخیر طرفداران مظلوم و اسلام ناب می باشد. ک/2 7401/550/ 1645 شماره 059 ساعت 13:09 تمام
۰ نفر