۲۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9362531
T T
۰ نفر

پیروزی مقاومت /

۲۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9362531
پیروزی مقاومت / اعتراف عضو حزب لیکود: اسراییل در جنگ غزه ناکام بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/29 سیاسی.خارجی.غزه.اسراییل بیروت - یک عضو مجلس رژیم صهیونیستی کنیست از حزب راستگرای لیکود گفت: تصمیم اسراییل به برقراری آتش بس یک جانبه و پایداری سه هفتگی مردم غزه نشان داد که جنگ اسراییل علیه غزه ناکام و شکست خورده بود و نتوانست اهداف خود را تحقق بخشد.
به گزارش ایرنا از بیروت، اسراییل کاتس شنبه شب در واکنش به اعلام برقراری آتش بس یک جانبه از سوی ایهود اولمرت نخست وزیر مستعفی اسراییل در غزه افزود: اسراییل در این جنگ نتوانست به توافقی برای جلوگیری از قاچاق سلاح به غزه دست یابد و نتوانست موضوع گلعاد شلیت نظامی اسیر اسراییلی نزد گروه های فلسطینی را به عنوان بندی از بندهای برقراری آتش بس بگنجاند.
کاتس گفت:توافقنامه امضا شده بین تسیپی لیونی وزیر امور خارجه اسراییل و کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه آمریکا در واشنگتن در مورد جلوگیری از قاچاق سلاح به غزه به دلیل عدم پایبندی مصر به آن، خالی از هر نوع مضمون و محتوا است.
رژیم صهیونیستی پس از سه هفته حملات وحشیانه به فلسطینی های غیر نظامی ساکن غزه، سرانجام شنبه شب، تن به آتش بس یکطرفه داد و نخست وزیر اسراییل آن را اعلام کرد.
در نشست شنبه شب کابینه امنیتی اسراییل 11 تن از اعضای این کابینه به این تصمیم رای مثبت داده و دو تن با آن مخالفت کردند.
رژیم صهیونیستی طی 22 روز جنگ در غزه با وجود برخورداری از امکانات بالای نظامی و نیز بهره گیری از جاسوسان خود نتوانست آسیب جدی به توان رزمی و فرماندهان اصلی جنبش حماس وارد کند و هم اینک نیز در منطقه کاملا زمین گیر شده و به دنبال راهی برای بیرون رفت از شرایط موجود است که تاثیر بسیار مخربی در درون خود اسراییل بخصوص در آستانه انتخابات عمومی این رژیم دارد.
حمله های وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه یک هزار و 203 شهید و پنج هزار و 320 مجروح برجای گذاشته است. از بین شهدای غزه 410 تن کودک و 108 نفر زن بودند.
خاورم ** 2082 1368** شماره 041 ساعت 10:38 تمام
۰ نفر