۱۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9361076
T T
۰ نفر
دمشق شاهد چند تحصن برای اعلام همبستگی با غزه بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/19 سیاسی.غزه.سوریه.تجمع دمشق - شهر دمشق پایتخت سوریه روز چهارشنبه شاهد چند تجمع برای اعلام همبستگی با اهالی غزه بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، صدها تن از صاحبان حرف با تجمع در برابر اتحادیه سراسری جمعیتهای حرفه ای دمشق کشتار صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.
آنان با صدور بیانیه از سازمان ملل متحد، شورای امنیت و جامعه بین الملل تلاش برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را خواستار شدند.
معترضین حمله ارتش رژیم اشغالگر قدس به غزه را لکه ننگی بر پیشانی شورای امنیت و جامعه جهانی دانستند.
کمیته زنان عرب در سوریه برای دومین روز متوالی با برپایی تجمع در برابر دفتر یونیسف و دفتر سازمان ملل متحد در دمشق ، توقف جنگ علیه غیرنظامیان غزه ، تحقق عدالت و محاکمه جنایتکاران جنگی صهیونیست در دادگاههای بین المللی را درخواست کردند.
آنان با تسلیم نامه به دفتر یونیسف و دفتر سازمان ملل متحد بر لزوم اجرای توافقنامه چهارم ژنو، قوانین حقوق بشر، پایان اشغال و بازگشت آوارگان فلسطینی به وطنشان را مورد تاکید قرار دادند.
صدها کودک از پیشاهنگان حزب بعث با تجمع در برابر دفتر یونیسف و تسلیم نامه تلاش این سازمان و مجامع جهانی برای جلوگیری از قتل کودکان ، شکستن محاصره و پایان دادن به رنج آنان را خواستار شدند.
دانشجویان عضو اتحادیه ملی دانشجویان سوری و عرب در شهرک دانشگاهی دمشق و صدها ورزشکار سوری نیز امروز با برپایی تجمع همبستگی خود را با اهالی غزه مورد تاکید قرار دادند.
خاورم 5 1527**1577**2312** **شبک1184 شماره 006 ساعت 01:48 تمام
۰ نفر