۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9359669
T T
۰ نفر

صفار هرندی در گفت و گو با ایرنا:

۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9359669
صفار هرندی در گفت و گو با ایرنا: خواسته مردم همه کشورهای اسلامی محو اسرائیل از صحنه روزگار است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/09 سیاسی.غزه.صفار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: خواسته مردم همه کشورهای اسلامی محو اسرائیل از صحنه روزگار است.
محمدحسین صفار هرندی روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی بزرگ مردم تهران در میدان فلسطین در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می کنیم که در میان مردم و دولت و حکومت فاصله ای نیست و آرمانهای مردم همان آرمانهای حکومت است، گفت: اینک در مسئله فلسطین در اکثر کشورهای عربی و اسلامی میان آرمان های حکومت و مردم فاصله افتاده است صفار هرندی با اشاره به مذاکرات و روابط بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی گفت:مردم کشورهای عربی می شنوند و می بینند که برخی از رهبران خیانت پیشه درحال گپ و گفتگو برای منزه کردن اسراییل از این اتهامات بزرگ و جنایات هستند در حالیکه مردم همه کشورهای اسلامی می خواهند که اسرائیل از صحنه روزگار محو شود و جنایت های اسراییل بر کینه آنها نسبت به این رژیم غاصب جعلی می افزاید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مدل ایران که بین مردم و مسئولین این قدر قرابت وجود دارد، می تواند یک مدل شایسته ای برای جهان امروز باشد و من فکر می کنم ملت های آزاده با دیدن این نزدیکی در نگرش به آرمان ها در ایران، حسرت داشتن چنین وضعیتی برای کشورشان را می خورند.
وی در پایان تاکید کرد: مسئله فلسطین می تواند یک مسئله تعیین کننده در بسیاری از مسایل، بخصوص در به صحنه آمدن دولت های منبعث از ملت ها باشد.
/سیام/باق شماره 113 ساعت 14:10 تمام
۰ نفر